Z przymrużeniem oka

Ryby też ludzie!

Jako zapalony wędkarz muszę wyrazić swoje zbulwersowanie reklamą jednej firmy z naszej branży (ukazała się ona w dodatku do Media&Marketing pt.:”RAPORT 2009 agencje reklamowe, domy mediowe”). Reklama przedstawia siatkę z rybami. Głównie są to okonie, ale także ledwo widoczne płocie, czy leszcze. Chyba mało kto zauważył, albo mało kto się na tym zna, że okonie mają tak otwarte otwory gębowe, gdyż musiały się… udusić. Współczuję co te ryby musiały czuć przed śmiercią. Straszne…

Nachodzi mi tu na myśl słowo „hipokryzja”, które w tej konkretnej sytuacji ukierunkowuję w stronę organizacji ekologicznych zajmujących się ochroną zwierząt. Jeżeli w reklamie użyty był zdechły koń, albo uśmiercony pies, czy też by nikt na to nie zwrócił uwagi? Czy ryby są zwierzętami drugiej, albo i siódmej kategorii?

labber.pl

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL