Hashlovers, Instagram, Media społecznościowe

ŚDM: Pielgrzymi zrobili ponad 40 000 zdjęć!

Uśmiech i radość ze wspólnie przeżywanego czasu – to cechy łączące tematykę zdjęć zrobionych podczas ŚDM w Krakowie. Aplikacja Hashlovers zbadała, że podczas spotkania młodych wykonano 42 602 publicznych zdjęć w centrum miasta i na terenie Campus Misericordiae.

krakow-labber

– Aplikacja Hashlovers w czasie rzeczywistym gromadziła informacje o fotografiach, które były publikowane podczas Światowych Dni Młodzieży. Narzędzie monitoruje tylko zdjęcia publiczne, pod kątem geolokalizacji (zdjęcia z dodanym miejscem wykonania zdjęcia) oraz te, do których został dodany określony tag – mówi Tomasz Skrabalak, Managing Director agencji Eura7.

Hashlovers monitorował zdjęcia publikowane w mediach społecznościowych w promieniu 5 km od centrum Krakowa, 1 km od Campus Misericordiae lub zawierające hashtagi: śdm2016, gmg2016, jmj2016, wyd2016.

Galeria zdjęć dostępna jest pod adresem: bit.ly/2b1ICoV. Pomysłodawcą i realizatorem strony jest krakowski startup Hashlovers, specjalizujący się w realizacji kampanii na Instagramie.

Pielgrzymi opanowali Kraków

Podczas ŚDM wyraźnie wzrosła liczba zdjęć publikowanych w centrum Krakowa. Najwięcej, bo 8 666 zrobiono 29.07.2016. W dniu rozpoczęcia ŚDM, czyli 26.07 w sercu miasta opublikowano 5 896 fotografii. To niewątpliwy efekt przyjazdu pielgrzymów, gdyż kilka dni przed rozpoczęciem ŚDM liczba zdjęć nie przekroczyła 4 000.

1 labber

Galeria zdjęć robionych w czasie ŚDM w promieniu 5 km od centrum Krakowa: bit.ly/2aQJIF5

Sobotnie czuwanie z Papieżem oraz Msza Posłania wygenerowały największy ruch na terenie Campus Misericordiae. W tym miejscu wykonano 1 125 publicznych zdjęć.

2 labber

Galeria zdjęć robionych w czasie ŚDM w promieniu 1 km od Campus Miseridordiae: bit.ly/2aGO6t3

Liczba zdjęć oznaczonych hashtagami #śdm, #śdm2016, #wyd2016, #jmj2016, #gmg2016 wyraźnie podniosła się w czasie 26.07-31.07 w porównaniu do sąsiednich dni.

3 labber

Galeria zdjęć opisanych hashtagami: http://www.hashlovers.pl/turbo/lp/199/wyd2016

*

Hashlovers, to usługa kontekstowego real-time marketingu, która zwiększa zasięgi komunikacji marek na Instagramie. Jej twórcą jest agencja interaktywna Eura7.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL