Doświadczenia, Pozycjonowanie

Serwis internetowy przyjazny wyszukiwarkom, czyli kiedy zaczyna się pozycjonowanie

Kiedy wstępna  lista słów kluczowych jest już gotowa, najlepiej sprawdzić, jakie podobne frazy zaproponuje nam wyszukiwarka, kiedy będziemy ich szukać. W Google frazy podobne do tej, którą wpisaliśmy, często wyświetlają się pod wynikami wyszukiwania.

Bardzo pomocne będzie też „narzędzie propozycji słów kluczowych”, oferowane przez program AdWords. Mimo, że służy ono głównie do ustalania stawek reklam AdWords, jest także cennym źródłem informacji na temat liczby miesięcznych wyszukiwań interesujących nas fraz. Korzystanie z tego narzędzia nie wymaga posiadania konta AdWords, jest dostępne dla wszystkich. Oprócz liczby wyszukiwań, można w nim także znaleźć wiele propozycji podobnych słów kluczowych, których najczęściej szukają internauci.

Gdy będziemy postępować zgodnie z powyższymi wskazówkami,  przygotujemy sprawdzoną i dobrze dostosowaną do profilu  działalności firmy czy specyfiki marki  listę słów kluczowych. Dzięki takiej liście firma, firma wykonująca serwis www, będzie wiedziała pod jakie hasła powinna ją zoptymalizować. Wiedza o tym, czego  szukają internauci jak chodzi o daną działalność, produkty czy usługę, pozwoli także tak dostosować architekturę informacji na naszej stronie, aby każdy, kto na nią trafi, bez problemu odnalazł dokładnie to, czego szuka.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x