Podjęte działania skierowane były na kilka azjatyckich rynków, między innymi Chiny, Koreę, Tajlandię, Wietnam, Indonezję czy Singapur. Ich realizacja opierała się na wykorzystaniu bardzo zróżnicowanych środków komunikacji. Marketingowcy z Zespri International Limited sięgnęli więc po tradycyjne media jak prasa czy radio, ale także po nowe metody przekazu treści jak strona internetowa czy media społecznościowe.
Głównym rdzeniem kampanii realizowanej w nowych mediach był film wideo, który dzięki świetnej koncepcji stał się podstawą działań viralowych pomocnych w dotarciu do sporego grona odbiorców. Początek nagrania stylizowany był na klasyczny chiński film gangsterski, w którym trzech groźnie wyglądających oprychów z niecierpliwością wyczekuje czegoś w starym porcie. Takie otwarcie z pewnością zaintrygowało niejednego widza.
W drugiej części na ekranie pojawia się zegarek. Wybija na nim wyczekiwana godzina, a akcja nabiera rozpędu. Przyjmuje ona zupełnie niespodziewany obrót. Stary port rozbłyska światłami i zewsząd słychać muzykę. Wspomniane trio twardzieli wstaje i…zaczyna tańczyć oraz śpiewać piosenkę wychwalającą słodkości tytułowego owocu. Oglądający to wszystko widz ma ochotę powtarzać to co do niego dociera, a na jego twarzy momentalnie pojawia się uśmiech.
Ta intrygująca koncepcja kreatywna sprawiła, że realizowana przez zaledwie dwa miesiące kampania spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Sam filmik umieszczony na kanale na YouTube doczekał się kilkuset tysięcy wyświetleń. Dzięki temu udało zrealizować się założone cele zwalczenia podstawowych stereotypów na temat tego owocu, a przy okazji niejeden z odbiorców w trakcie oglądania poczuł w sobie ochotę na sięgnięcie po słodziutkie kiwi.