Nowość od Łowicza
Kolorowa reklama rodem z filmu akcji i muzyka, która przywodzi na myśl dzieciństwo – taka aranżacja została stworzona na potrzeby promocji nowego produktu firmy Łowicz „Antybaton”, który (jak sama nazwa wskazuje) jest alternatywą dla niezdrowych przekąsek. Według producenta ma ratować nas przed burczeniem w brzuchu, między innymi w trakcie ważnego spotkania, czy podczas „grania w komputer”. W reklamie postawiono na graficzny miszmasz oraz dużą ilość akcji niczym w Top Gun: Maverick.
„Jak noc to….”
Jeśli zobaczycie mroczną reklamę, która scenerią przypomina imprezę podczas apokalipsy, to wiedzcie, że to nowa kampania napoju energetyzującego Black. Spot reklamowy możemy zobaczyć między innymi w kinach, na oficjalnym kanale na YouTube oraz w TV. Rozmach produkcji niewątpliwie podkreśla sukces rynkowy firmy – wszystko na najwyższym poziomie. Kampanii towarzyszą iście czarne hasła reklamowe, bo w końcu „Jak noc to Black”.
Ministerstwo Zdrowia “wspiera” walkę z otyłością
Chcieli dobrze – wyszło jak zawsze, czyli cenny przekaz Ministerstwa Zdrowia. „Otyłość to choroba i trzeba ją leczyć!” – takie hasło pojawiło się na infografice ministerstwa wraz z radami odnośnie walki z tą chorobą. Skoro już o chorobie mowa, to pierwszą radą powinna być wizyta u lekarza i trafna diagnoza, która następnie może być podstawą do rozpoczęcia leczenia. Tej uwagi jednak zabrakło w udostępnionej grafice… Nie obyło się bez społecznego oburzenia, które – w przeciwieństwie do działu administracji państwowej – widzi potrzebę zaangażowania specjalistów w walce z otyłością.
Jest tak jak powinno być, czyli śmiesznie
„To się wyklepie?” – na to i wiele innych pytań odpowiada ogólnopolska sieć hurtowni motoryzacyjnych, sklepów i serwisów samochodowych. ProfiAuto w nowej kampanii promocyjnej „Łowcy usterek” w humorystyczny sposób opowiada historie, które śmieszą do łez nie tylko fanów motoryzacji. Po zeszłorocznym sukcesie pierwszej odsłony spotów, firma postanowiła kontynuować serię w tej samej tematyce. W stworzeniu niecodziennej kampanii pomogli profesjonaliści z branży – kabaret Łowcy.B. Spoty przedstawione są w postaci krótkich odcinków, opowiadających typowe sytuacje w warsztacie, ukazane w krzywym zwierciadle.
Przeglądarka służąca do pobierania innych przeglądarek umarła
Internet już nigdy nie będzie taki sam, a to za sprawą decyzji Microsoftu, który postanowił po 27 latach zakończyć działanie kultowej przeglądarki „Internet Explorer”. Przeglądarka przez wiele lat była liderem na rynku i narzędziem, które towarzyszyło nam w odkrywaniu zakamarków Internetu. Najprawdopodobniej to właśnie na niej otwierałeś liczne karty z grami i muzyką. Przyczyną zniknięcia przeglądarki jest zła opinia użytkowników. Uważano ją za powolną, niebezpieczną i nienadążającą za aktualnymi trendami. Microsoft (znajdujący się według Rankingu BrandZ 2022 Kantara obecnie na 4. miejscu rankingu marek) już w 2015 roku postanowił skupić swoją uwagę na ulepszonej wersję Explorera, czyli przeglądarce Edge.
Google aniołem najmłodszych
Druga połowa sierpnia 2022 roku ma być wielkim świętem dla rodziców i opiekunów, ponieważ właśnie wtedy mają wejść w życie zmiany dotyczące wyświetlania reklam kierowanych do młodych użytkowników. Google chce zadbać o ochronę najmłodszych, przed szkodliwymi i groźnymi treściami. Wszystko zmierza w dobrym kierunku, bo jak wiadomo, Internet w szczególny sposób wpływa na umysł młodego konsumenta treści. Działania mają być rozszerzone na cały świat, a swoim zakresem mają obejmować: wyłącznie personalizacji reklam, wyłączenie obsługi kontrowersyjnych treści połączonych z reklamami oraz wiele innych innowacji.
Nie możemy powiedzieć, że ten tydzień minął spokojnie. Udowodniliśmy, ile działo się w branży i poza nią. Nie tylko Amber Heard zaliczyła kolejną „odklejkę”. Również zarząd Wisły może poszczycić się „strzałem do własnej bramki”. A to wszystko za sprawą ankiety dotyczącej ceny biletów i „Kasi z Marsa”, czyli sztucznej inteligencji, która miała wytłumaczyć działania zarządu i uspokoić emocje kibiców. Czternastego Sprasowanego Banana zakończmy słowami angielskiego piłkarza Harry’ego Kane’a, które naszym zdaniem łączą piłkę nożną i marketing: „Kiedy czasy są gorsze, nie przestawaj wierzyć, pracuj ciężko, a wszystko się poprawi”.
Źródła:
- https://marketingprzykawie.pl/espresso/gdy-w-brzuszku-burczy-antybaton-nowy-produkt-marki-lowicz/
- https://marketingprzykawie.pl/espresso/king-of-the-night-marka-black-z-nowa-kampania/
- https://www.facebook.com/GISgovpl/photos/a.292014227515302/5446460842070589
- https://marketingprzykawie.pl/espresso/profiauto-z-kabaretem-lowcy-b/
- https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2022-06-15/koniec-przegladarki-internet-explorer-po-27-latach-microsoft-przestanie-ja-wspierac/ https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/google-reklamy-nastolatki-ochrona