Artykuły, Ciekawostki branżowe, Najnowsze

Sprasowany Banan #2

Nowy tydzień przyniósł ze sobą kolejne spotkanie działu kreacji a co za tym idzie również i następną porcję newsów, które przyciągnęły naszą uwagę.

Tym razem kilka słów o nowościach na Instagramie, biznesowych poczynaniach głównych polskich influencerów i kontrowersyjnych działaniach zarządu potentata branży spożywczej. Nie zabraknie również ciekawostek stricte skierowanych do płci pięknej oraz miłośników zwierząt!

Współpraca Ekipy Friza i Dooti donuts

Na półkach sklepów sieci Biedronka 28.03. pojawiły się słodkości stworzone we współpracy z grupą krakowskich influencerów. Po zeszytach, lodach i napojach gazowanych przyszła pora na kolejny krok popularnej w całym kraju Ekipy – współpraca z Dooti donuts. Donuty są szeroko promowane w Internecie i już teraz – na samym początku akcji – możemy z przekonaniem stwierdzić, że kolaboracja cieszy się dużą popularnością.

Instagram wprowadza kolejną naklejkę

Udostępniona została nowa naklejka ,,zaplanowano”, która (jak na razie) dostępna jest tylko dla niektórych użytkowników. Klikając w odpowiedni przycisk, dostaniemy możliwość umieszczenia linku oraz daty wydarzenia, do której aplikacja będzie odliczała czas. Z założenia ma to ułatwić tworzenie treści użytkownikom, ale także pomóc zmaksymalizować zaangażowanie odbiorców. A Wy macie już dostęp do nowej opcji?

Nestle blokuje obraźliwe komentarze

Pracownicy polskiego oddziału szwajcarskiego przedsiębiorstwa dostali niecodzienne instrukcje od prezesa firmy. Artur Jankowski, bo o nim mowa, udzielił instrukcji, jak pracownicy powinni odpowiadać na obraźliwe komentarze pod adresem marki. Hejt w Internecie ma związek z faktem, że firma Nestle (posiadająca również marki: Winiary, KitKat, Lion, Nescafe itd.) przez długi czas nie wycofywała się z rynku rosyjskiego. Zarząd poinstruował pracowników, aby ci nie odpowiadali na obraźliwe komentarze oraz unikali udziału w internetowych dyskusjach. Dalsze instrukcje odnoszą się do obraźliwych treści, które należy usuwać a ich autorów blokować.

Pierwsze takie miejsce w Internecie dla wielbicieli zwierząt

Deor – startup wyspecjalizowany w branży zwierzęcej, startuje ze stroną dedykowaną posiadaczom pupili. Zwierzęcy marketplace będzie oferował artykuły zoologiczne znajdujące się w asortymencie wielu sklepów i producentów. Posiadacze zwierząt kupią w jednym miejscu wszystkie niezbędne produkty, bez konieczności przemieszczania się pomiędzy stronami. Wpłynie to na ich komfort oraz zwiększenie sprzedaży producentów korzystających z oferty marketplace.

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Deor (@deor.co)

Panowie NIEmile widziani, czyli taksówki tylko dla kobiet

Aplikacja Free Now wprowadza nową usługę “Dla niej”, która jest dedykowana kobietom. Dzięki niej żeńska część użytkowników może zamówić taksówkę prowadzoną przez kobietę. Wszystko po to, żeby klientki czuły się bezpiecznie i komfortowo w trakcie przejazdu. Dodatkową misją jest promocja zawodu kierowczyń, również wśród Ukrainek, które poszukują pracy w naszym kraju. Aplikacja testuje już nową funkcję w Trójmieście.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez FREE NOW Polska (@freenow.pl)

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL
Webinar lojalnościowy
x