Kreatywne podejście Doyle Dane Bernbach (DDB), agencji reklamowej, która stworzyła kampanię, zdecydowanie wpłynęło na jej sukces. Posłużyli się faktami do przedstawienia pojazdu w sposób unikalny. W swoich reklamach podkreślali rzeczywiste cechy Garbusa, takie jak niewielkie spalanie, kompaktowy rozmiar i trwałość. Realistyczne podejście okazało się strzałem w dziesiątkę.
Jednak perełką kampanii „Think Small” była zdecydowanie jej kreatywność. Dostarczyła ona klientom świeży, zaskakujący przekaz. Było to nowe podejście w branży reklamowej, co sprawiło, że kampania „Think Small” zasługuje na pozostanie w pamięci fanów reklamy i marketingu.
Za sprawą tej kampanii VW Garbus zyskał kultowy status oraz miejsce w sercach konsumentów na całym świecie. Fakt, że ten mały samochód stał się tak dużą częścią amerykańskiego krajobrazu motoryzacyjnego, jest niezaprzeczalnym dowodem na skuteczność i wpływowość kampanii.