Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Stawianie trendów, czyli kultowa kampania „Think Small” VW Garbusa z 1959 roku

Kreatywne podejście Doyle Dane Bernbach (DDB), agencji reklamowej, która stworzyła kampanię, zdecydowanie wpłynęło na jej sukces. Posłużyli się faktami do przedstawienia pojazdu w sposób unikalny. W swoich reklamach podkreślali rzeczywiste cechy Garbusa, takie jak niewielkie spalanie, kompaktowy rozmiar i trwałość. Realistyczne podejście okazało się strzałem w dziesiątkę.

Jednak perełką kampanii „Think Small” była zdecydowanie jej kreatywność. Dostarczyła ona klientom świeży, zaskakujący przekaz. Było to nowe podejście w branży reklamowej, co sprawiło, że kampania „Think Small” zasługuje na pozostanie w pamięci fanów reklamy i marketingu.

Za sprawą tej kampanii VW Garbus zyskał kultowy status oraz miejsce w sercach konsumentów na całym świecie. Fakt, że ten mały samochód stał się tak dużą częścią amerykańskiego krajobrazu motoryzacyjnego, jest niezaprzeczalnym dowodem na skuteczność i wpływowość kampanii.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x