Doświadczenia

Sukces skutecznego PR! Marka Remington wyróżniona tytułem Dobra Marka 2016

Przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki i jej siła, stopień zaufania konsumentów.

Metodologia badań

Badania realizowane były metodą komputerowo wspomaganych sondaży techniką wywiadu telefonicznego (CATI), na próbie 1000 osób.

Badani byli proszeni o podanie w danej kategorii nazwy jednej marki, którą uważają za godną zaufania (określającą dobre jakościowo produkty), niekoniecznie taką, której używali.

O przyznaniu nagrody konkretnej marce decydowała zarówno liczba głosów, którą marka uzyskała w badaniu, jak również pozyskane informacje na temat danej marki.

Pozycja rynkowa marki, jej siła, były analizowane przez redakcyjny Dział Badań i Analiz Rynku a także na bazie dostępnych informacji w Internecie, prasy ogólnopolskiej i branżowej, informacji pozyskanych z ogólnodostępnych źródeł.

Marka Remington została w tych badaniach wysoko oceniona, dlatego organizator – Redakcja Forum Biznesu wyróżnił ją tytułem Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii Urządzenia do stylizacji włosów.

Abanana Advertising od października 2015 prowadzi działania ciągłe z zakresu PR dla marki. Agencja prowadziła m.in. komunikację związaną z konkursem Gotowi z Remingtonem oraz Szkockie Wyzwanie. Utrzymuje relacje z dziennikarzami oraz blogerami, reżyseruje unboxingi.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x