Przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki i jej siła, stopień zaufania konsumentów.
Metodologia badań
Badania realizowane były metodą komputerowo wspomaganych sondaży techniką wywiadu telefonicznego (CATI), na próbie 1000 osób.
Badani byli proszeni o podanie w danej kategorii nazwy jednej marki, którą uważają za godną zaufania (określającą dobre jakościowo produkty), niekoniecznie taką, której używali.
O przyznaniu nagrody konkretnej marce decydowała zarówno liczba głosów, którą marka uzyskała w badaniu, jak również pozyskane informacje na temat danej marki.
Pozycja rynkowa marki, jej siła, były analizowane przez redakcyjny Dział Badań i Analiz Rynku a także na bazie dostępnych informacji w Internecie, prasy ogólnopolskiej i branżowej, informacji pozyskanych z ogólnodostępnych źródeł.
Marka Remington została w tych badaniach wysoko oceniona, dlatego organizator – Redakcja Forum Biznesu wyróżnił ją tytułem Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii Urządzenia do stylizacji włosów.
Abanana Advertising od października 2015 prowadzi działania ciągłe z zakresu PR dla marki. Agencja prowadziła m.in. komunikację związaną z konkursem Gotowi z Remingtonem oraz Szkockie Wyzwanie. Utrzymuje relacje z dziennikarzami oraz blogerami, reżyseruje unboxingi.