Doświadczenia, Najnowsze, Nowinki techniczne, Technologie, WWW

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w nowoczesnym marketingu

Świat silnej sztucznej inteligencji czai się tuż za rogiem. Analiza i przetwarzanie danych już teraz są domeną wyspecjalizowanych systemów, ale co z cechami ludzkimi, których wąska sztuczna inteligencja obecnie nie jest w stanie powtórzyć? Czy maszyny potrafią dopasować nas do takich niemierzalnych atrybutów, jak kreatywność, odwaga i nielogiczne decyzje?

Zapraszam do naszego artykułu dla OOH Magazine, który może nieco rozjaśnić mroczną rzeczywistość, w której prywatne dane przechodzą przez ręce robotów, a w branży reklamowej i prawniczej żywy pracownik coraz poważniej bierze swoją wirtualną alternatywę za realną konkurencję.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL