Doświadczenia, Najnowsze, Nowinki techniczne, Technologie, WWW

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe w nowoczesnym marketingu

Świat silnej sztucznej inteligencji czai się tuż za rogiem. Analiza i przetwarzanie danych już teraz są domeną wyspecjalizowanych systemów, ale co z cechami ludzkimi, których wąska sztuczna inteligencja obecnie nie jest w stanie powtórzyć? Czy maszyny potrafią dopasować nas do takich niemierzalnych atrybutów, jak kreatywność, odwaga i nielogiczne decyzje?

Zapraszam do naszego artykułu dla OOH Magazine, który może nieco rozjaśnić mroczną rzeczywistość, w której prywatne dane przechodzą przez ręce robotów, a w branży reklamowej i prawniczej żywy pracownik coraz poważniej bierze swoją wirtualną alternatywę za realną konkurencję.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

bezpłatne porady i nowości
e-marketingowe na twojej skrzynce
e-mail już za 5 minut
loader
Dziękujemy za dodanie e-mailaSprawdź swoją skrzynkę i aktywuj swój adres.