„Jesteśmy absolutnie w środku naszej podróży z AI, a zdecydowanie nie na jej początku. To nie jest nowość dla Meta, to fundament naszej działalności” – stwierdził Bowles. „AI poprawiła osiągi naszego systemu reklam, każdej z naszych aplikacji, dostarczając spersonalizowanej zawartości”
Multi-inwestycje w maszynowe uczenie się, automatyzację oraz sztuczną inteligencję przyniosły Meta szereg sukcesów na polu reklamowym. Bez możliwości zebrania opinii od setek milionów użytkowników te inwestycje nie przyniosłyby tak dużych zysków. Meta korzysta jednak z zalet wynikających z ogromnej, globalnej skali działania.
Poza powyższym, Meta zaczęła wprowadzać generujące funkcje AI, takie jak różnorodność tekstu i ekspansja obrazu w całym swoim pakiecie reklamowym. Firma planuje również poszerzyć dostępność generacji obrazów tła jeszcze w tym kwartale. Przykładowo, marka kosmetyków, Fresh, wykorzystała Advantage+ Shopping Campaigns i funkcję generowania różnorodności tekstu w reklamach do optymalizacji wyników, zwracając 5-krotnie wyższy zwrot z inwestycji w reklamę i 42% wzrost w zakupach w porównaniu do standardowych kampanii biznesowych.
„To wszystko są wyjątkowe doświadczenia, a jak można zobaczyć na przykładach małych i dużych przedsiębiorstw, naprawdę skupiamy się na przedsiębiorstwach wszystkich rozmiarów” – zakończył Bowles. „Budowanie produktów i usług napędzanych przez AI, które łączą ludzi z przedsiębiorstwami, o których im zależy i pomagają przedsiębiorstwom rosnąć, zostanie naszym głównym celem.”