Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

„Sztuczna inteligencja w służbie reklamodawców: strategia Metaverse”

W 2023 roku, firma Metaverse – kojarzona przede wszystkim z Markiem Zuckerbergiem i Facebookiem – zdecydowanie zainwestowała w rozwój sztucznej inteligencji (AI), stawiając ją na pierwszym miejscu priorytetów na 2024 rok. Inwestycje te mają znaczenie na różne obszary działalności firmy – od interakcji z użytkownikami, po twórców, przedsiębiorstwa i programistów. To właśnie generująca rodzaj sztucznej inteligencji odpowiedzialna jest za 24% wzrostu rocznego biznesu reklamowego Meta w czwartym kwartale ubiegłego roku.

Podczas wirtualnej konferencji prasowej, która odbyła się 7 lutego, przedstawiciele firmy omówili plany w kontekście AI. Wśród nich znalazły się także sukcesy, które były efektem inwestowania w technologię. Jak powiedział Alvin Bowles, wiceprezydent globalnej grupy biznesowej firmy, 2023 rok był dla nich punktem zwrotnym. W ostatnim kwartale zanotowano istotny wzrost dochodu z reklam, roku do roku o 25%, a dziennie użytkownicy udostępniali krótkie filmy 3,5 miliarda razy.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x