Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

TikTok nawiązuje partnerstwo z niemiecką reprezentacją na Igrzyskach Olimpijskich

Platforma internetowa TikTok ogłosiła w środę, że nawiązała partnerstwo z niemiecką reprezentacją na tegoroczne Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Celem tej współpracy jest zachęcenie młodych ludzi do wzięcia udziału w tych ważnych wydarzeniach. TikTok planuje umożliwić kibicom śledzenie na żywo transmisji ceremonii medalowych oraz dostęp do backstage’u i codziennego życia olimpijskiego.

Współpraca między TikTokiem a niemiecką reprezentacją (142 tys. obserwatorów) obejmie także Zimowe Igrzyska 2026 w Mediolanie i Cortina d’Ampezzo oraz Igrzyska Paraolimpijskie. Claudia Wagner, dyrektor zarządzająca Deutsche Sport Marketing GmbH, powiedziała: „Istnieje zainteresowanie ekskluzywnymi treściami, a dzięki wiedzy TikToka z pewnością wyniesiemy ten kanał na wyższy poziom”.

Warto wspomnieć, że TikTok już wcześniej nawiązał współpracę z niemiecką reprezentacją sportową. Platforma śledzi działania i osiągnięcia niemieckich sportowców również na innych imprezach, takich jak Mistrzostwa Europy. TikTok jest szczególnie popularny wśród młodych ludzi, co daje omawianej współpracy duży potencjał. Niemiecka Konfederacja Sportów Olimpijskich (DOSB) oraz Niemieckie Stowarzyszenie Sportów Niepełnosprawnych (DBS) dostrzegły korzyści płynące z angażowania się w tę platformę.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x