Ostatnio odbyło się kilka ciekawych wydarzeń, które postanowiliśmy odwiedzić. Czy działo, się działo? No ba!
29 maja w warszawskiej siedzibie Agory odbyła się konferencja pt. „Rewolucja w komunikacji”. Obecny był na niej nasz szef – Łukasz, który postanowił bliżej przyjrzeć się tematyce zastosowania wideo w reklamie internetowej. Wrażenia? Na stronie www.eura7.com możecie się spodziewać w najbliższym czasie nowych, ciekawych filmików. – jak widać Łukasz utwierdził się w przekonaniu o ekspansji wideo w Internecie.
Tego samego dnia osobiście powędrowałem na spotkanie Kraków PR. Gościł na nim Marek Tobolewski z Grupy Eskadra oraz Andrzej Długosz z Cross Media, który debatował z Maciejem Helbinem z Wenecja PR. Co mogę powiedzieć? Subvertising, culture jamming i inne anglojęzyczne modyfikacje przekazu reklamowego ciekawie parafrazują jego sens. Poza tym lobbing jest cool…chyba;-)
4 czerwca zrobiliśmy wspólnie z Łukaszem nalot na spotkanie „Witajcie w realu”. Gościł na nim Kuba Kempny – Senior Art Director Interactive agencji Saatchi & Saatchi. Kuba mówił o zetknięciu pomysłów z możliwościami technologii. Okazuje się, że są całkiem spore. Na strony internetowe pozwalają na przykład nakładać cienką warstwę gumy z prezerwatyw – oczywiście dla bezpieczeństwa.
6 czerwca nasz ekspert (lista pochwalnych przymiotników wkrótce do pobrania) od Flasha, czyli Piotrek Bęben postanowił odwiedzić stolicę i wziąć udział w spotkaniu Adobe on AIR Tour Warsaw 2008. Najnowsza technologia Adobe, czyli AIR zrobiła na nim duże wrażenie. Tajnych szczegółów do publicznej wiadomości nie podał i znowu szpanuje nowatorskimi pomysłami;-)
9 czerwca szef naszych accountów – Michał Wojda wziął udział w konferencji „Nowoczesna Firma w Europie”. Wrażenia – pozytywne, EURA7 – nowoczesna. Oby tak dalej;-)
W każdym z powyższych eventów warto było uczestniczyć, zarówno ze względu na tematykę, jak również na panującą tam atmosferę. Ze swojej strony i w imieniu całej ekipy EURA7 chciałbym więc podziękować ich organizatorom – robicie kawał dobrej roboty!