Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Transmisje na żywo na platformach społecznościowych – nowy trend w handlu

Nowa książka kucharska muzyka Benny’ego Blanco, zatytułowana „Open Wide”, została promowana na żywo przez Billboard na swojej stronie internetowej, Facebooku i Instagramie. A to tylko jeden z przykładów na to, jak transmisje na żywo na platformach społecznościowych stają się coraz ważniejsze w strategii marketingowej.

TalkShopLive, platforma umożliwiająca streaming i zakupy, rozszerzył swoją usługę Simulcast o możliwość korzystania z niej na Instagramie. Dzięki temu marki mogą transmitować dowolne strumienie na Instagramie bez konieczności rezygnacji z funkcji zakupów. W celu promocji nowej funkcji TalkShopLive współpracował z nominowanym do nagrody Grammy artystą Bennym Blanco, organizując transmisję na żywo 4 marca, transmitowaną we współpracy z Billboard. Transmisja była dostępna na stronie Billboard, a także na Instagramie i Facebooku. Integracja Shoppable Simulcast na Instagramie była kontynuacją wprowadzenia tej funkcji na Facebooku i pokazuje, jak marketerzy chcą wykorzystać rosnące zainteresowanie handlem społecznościowym.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x