Case Studies, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Inspirujące Kampanie

Twardziele w akcji!

Chyba każdy interesujący się sportem zetknął się choć raz z informacjami o zespole rugbistów z Nowej Zelandii. Swoją sławę zawdzięczają nie tylko dobrym wynikom, ale także specyficznemu tańcowi, który wykonują przed meczami. W powszechnej opinii są walecznymi twardzielami – budzą podziw i zainteresowanie nie tylko damskiej części fanek tej dyscypliny. Nie dziwi więc, że wyjątkowej postury i siły mężczyźni zostali zaproszeni do japońskiej kampanii „Zaradzić ryzyku” firmy AIG.

Zobaczcie sami, jak sobie poradzili!

Początkowe sceny mogą wprowadzać w lekkie zakłopotanie. Widzimy bowiem, że najlepsza reprezentacja rugby na świecie przemierza ulice Tokio, jednocześnie rzucając się na ludzi w charakterystycznej pozie rodem z boiska. Każdy kto raz widział mecz rugby, kojarzy ruch zawodnika, który powala rywala. All Blacks, rośli, potężni, o posągowej sylwetce, przebiegając – wydaje się, że na oślep – przez miasto, sieją wokół zniszczenie. Muzyka potęguje takie wrażenie.  Jeden nawet wpada do samochodu, by… zapiąć maluszkowi pasy bezpieczeństwa! Po chwili wszystko okazuje się jasne. Twórcy zdradzają, dlaczego obywatele Tokio są tak traktowani: każdemu „poszkodowanemu” w starciu z rugbistami zagrażało niebezpieczeństwo, nasi twardziele z Nowej Zelandii uratowali im życie. W finale role się odwracają, mały Japończyk powala na ziemię olbrzyma, by uchronić go przed nieszczęściem.

Reklama zrealizowana jest w konwencji superbohaterów (któż z nas ich nie lubi?), dynamiczne ujęcia i muzyka dopełniają całości. All Blacks nie zostali wybrani przypadkowo – w Japonii rośnie zainteresowanie rugby. Spotowi towarzyszy hasztag #TackleTheRisk, a kampania reklamowa ma zwrócić uwagę japońskiego społeczeństwa na konieczność zabezpieczania się przed ewentualnymi wypadkami, by ograniczyć ryzyko ich wystąpienia.

 

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL