Case Studies, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Reklama

Twój pies wyśle Ci smsa?!

Czas na kolejną kampanię z Rosji, która spodoba się wszystkim miłośnikom szczekających czworonogów. Mowa o promocji produktu, który umożliwia wysyłanie smsów… psom. Ale, moment… jak psy mogą wysyłać wiadomości tekstowe? Podobno to możliwe.

Jesteście ciekawi w jaki sposób? Zapoznajcie się z naszym materiałem.

Jak wiadomo posiadanie psa niesie za sobą wiele korzyści. W domu zawsze czeka ktoś, kto wesoło zamerda ogonem na nasz widok, a w razie potrzeby może też stać się naszym trenerem personalnym, kiedy wcześnie rano musimy wyjść z nim na spacer do parku. Co się jednak dzieje, kiedy musimy zostawić psa, bo wychodzimy do pracy?

Niedawno taką odpowiedź mogliśmy znaleźć w bajce „Niezwykłe życie zwierzaków domowych”. Domyślamy się, aż takich rzeczy nasze pupile nie robią. Twórcy reklamy dla marki Cesar pokazali jednak, że nasze psy bardzo tęsknią za właścicielami, a czas, jaki muszą spędzić same w mieszkaniu, niezmiernie się im dłuży. Zauważono, że psy wiele godzin spędzają przed drzwiami, oczekując na właściciela.

Właśnie ten fakt wykorzystała agencja kreatywna BBDO Moskwa, która wraz ze swoim klientem rozpoczęła promocję maty zawierającej specjalne czujniki, które reagują wtedy, kiedy wejdzie na nią pies. Wysyła ona wtedy komunikaty o bardzo miłej treści, takie jak: „Tęsknię za Tobą” czy „Zabawa bez Ciebie nie cieszy mnie tak bardzo”. Im dłużej pies leży na macie tym więcej wiadomości otrzymuje właściciel.

Zobaczcie sami tę reklamę:

https://www.youtube.com/watch?v=NCrINTU85AU&t=6s

 

Naszym zdaniem za jej powodzenie odpowiada przede wszystkim sam przekaz – każdy właściciel psa ma na punkcie swojego pupila bzika. Czasami wielu z nas żałuje, że czworonogi nie potrafią mówić – pewnie dowiedzielibyśmy się wielu ciekawych rzeczy. Dzięki tej macie jest to w jakiś sposób możliwe. Sama realizacja również stoi na wysokim poziomie – dobranie do wideo sympatycznego psa, który czeka na swojego pana oraz jego radość z powrotu, jest mocnym akcentem filmu, który wielu z nas zna z autopsji.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL