Doświadczenia, Facebook, Reklama

Użytkownicy serwisów społecznościowych w Polsce 2013 / 2014

Social media to nie tylko Facebook, aczkolwiek według badania Megapanel PBI/Gemius liczba jego użytkowników w Polsce w sierpniu 2013 roku wyniosła 15.620.832 i nadal rośnie. Z drugiej strony co kilka miesięcy wprowadzane są w nim zmiany, które działają na niekorzyść użytkowników biznesowych. W związku z tym w Eura7 na bieżąco analizujemy trendy, aby być tam, gdzie są konsumenci marek, które swoją wiedzą i doświadczeniem wspieramy.

Użytkownicy serwisów społecznościowych w Polsce 2013

Przeprowadziłem analizę badań Megapanel PBI/Gemius pod kątem serwisów społecznościowych. Skupiłem się na najbardziej popularnych miejscach: Facebook, YouTube, NK.pl, Google+, Twitter, Instagram, Tumblr i Pinterest. W wyniku otrzymałem wykresy, które zobrazowałem na załączonym obrazku. Jak widać największy potencjał będą miały w dalszym ciągu Facebook i YouTube. NK.pl jest serwisem, który niebawem zniknie ze sceny, lub zmieni się w coś innego. Najszybciej rosną w siłę Google+ i Instagram. To w tych dwóch serwisach widzę największy potencjał.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL