Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Vodafone inwestuje w reklamę: Wzrost wydatków na reklamę w Niemczech

Jak wynika z danych, główni darczyńcy reklamy to przede wszystkim przedstawiciele branży spożywczej. Sprzedawcy żywności wykorzystują różne formy reklamy, takie jak powierzchnie reklamowe i plakaty, aby dotrzeć do swoich klientów. W ostatnim roku korzystali oni z tych narzędzi promocji głównie w celu zachowania swojej pozycji na rynku i przyciągnięcia nowych klientów.

Warto zauważyć, że pomimo wzrostu wydatków na reklamę, wiele firm nadal korzysta z rabatów i promocji. Jednak to nie zmienia faktu, że dynamika reklamowego rynku zwiększa się, a firmy inwestują coraz więcej w promocję swoich produktów i usług.

Wzrost wydatków na reklamę w Niemczech w lutym to oznaka, że branża reklamowa powoli wychodzi z kryzysu. To również dobra wiadomość dla przedsiębiorców, którzy zaczynają odnotowywać poprawę w swoich wynikach finansowych. Należy mieć nadzieję, że ten trend będzie się utrzymywał również w kolejnych miesiącach.

Źródło: Horizont.net

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x