Wideo to obecnie główny element ścieżki konsumenta – 62% konsumentów preferuje wideo, aby dowiedzieć się o nowych produktach. Ponad 80% konsumentów twierdzi, że chce więcej filmów o produktach. Wpływ wideo na decyzje zakupowe jest zdumiewający – prawdopodobieństwo zakupu wzrasta o 51%, gdy konsumenci mogą wchodzić w interakcję z treściami wideo. Ponieważ 40% konsumentów preferuje spersonalizowane treści wideo, można śmiało stwierdzić, że pragnienie spersonalizowanych zakupów pozostanie niezmienne. Obecność wideo na stronach marek może znacząco wpłynąć na zachowania konsumentów – 40% konsumentów chętniej dokonuje zakupów na stronach marek zawierających treści wideo.
Zadaniem marketera zawsze było dotarcie do odbiorców tam, gdzie się znajdują, i za pomocą preferowanych przez nich metod. Dla dzisiejszych pokoleń znających się na technologii tą metodą jest wideo, które stało się głównym formatem komunikacji, rozrywki i handlu. Podejście oparte na wideo polega na dotrzymaniu kroku obecnym i przyszłym pokoleniom cyfrowym.
Dla marketerów, którzy chcą zwiększyć swoje relacje z konsumentami, przyjęcie zasady „najpierw wideo” jest logicznym krokiem naprzód, popartym danymi.
Źródło: Firework
Źródło: https://www.marketingdive.com/spons/embracing-the-era-of-video-first-marketing-5-undeniable-consumer-stats/709693/