Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

W erze marketingu opartego przede wszystkim na wideo: 5 niezaprzeczalnych statystyk konsumenckich

Wideo to obecnie główny element ścieżki konsumenta – 62% konsumentów preferuje wideo, aby dowiedzieć się o nowych produktach. Ponad 80% konsumentów twierdzi, że chce więcej filmów o produktach. Wpływ wideo na decyzje zakupowe jest zdumiewający – prawdopodobieństwo zakupu wzrasta o 51%, gdy konsumenci mogą wchodzić w interakcję z treściami wideo. Ponieważ 40% konsumentów preferuje spersonalizowane treści wideo, można śmiało stwierdzić, że pragnienie spersonalizowanych zakupów pozostanie niezmienne. Obecność wideo na stronach marek może znacząco wpłynąć na zachowania konsumentów – 40% konsumentów chętniej dokonuje zakupów na stronach marek zawierających treści wideo.

Zadaniem marketera zawsze było dotarcie do odbiorców tam, gdzie się znajdują, i za pomocą preferowanych przez nich metod. Dla dzisiejszych pokoleń znających się na technologii tą metodą jest wideo, które stało się głównym formatem komunikacji, rozrywki i handlu. Podejście oparte na wideo polega na dotrzymaniu kroku obecnym i przyszłym pokoleniom cyfrowym.

Dla marketerów, którzy chcą zwiększyć swoje relacje z konsumentami, przyjęcie zasady „najpierw wideo” jest logicznym krokiem naprzód, popartym danymi.

Źródło: Firework

Źródło: https://www.marketingdive.com/spons/embracing-the-era-of-video-first-marketing-5-undeniable-consumer-stats/709693/

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x