Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

W erze marketingu opartego przede wszystkim na wideo: 5 niezaprzeczalnych statystyk konsumenckich

Wkraczając w erę, w której większość dzisiejszej siły nabywczej znajduje się w rękach pokoleń natywnie nastawionych na technologię cyfrową, wideo nie jest już tylko elementem Twojej strategii marketingowej – jest to centralny filar, wokół którego koncentruje się zaangażowanie konsumentów. Wideo wplata się w tkankę życia konsumentów, wpływając na ich preferencje dotyczące uczenia się, procesy decyzyjne i ostatecznie na zachowania zakupowe.

Dla marketerów przejście na nastawienie skupiające się przede wszystkim na wideo jest niezbędne, aby marki mogły nawiązać kontakt z odbiorcami w celu zwiększenia przychodów i zaangażowania. Ponieważ 58% konsumentów przy podejmowaniu decyzji zakupowych opiera się na filmach o produktach, nie można nie doceniać znaczenia filmów na ścieżce zakupowej.

Niedawno firma Firework, lider w dziedzinie handlu wideo, przeprowadziła ankietę wśród 750 amerykańskich konsumentów, aby lepiej zrozumieć zjawisko „najpierw wideo” i to, w jaki sposób marketerzy mogą lepiej dostosować się do tej zmiany paradygmatu w preferencjach konsumentów.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x