Abanana, Media społecznościowe, Popularne, Top 5

Weź udział w badaniu “Młodzież, social media i marketing”

Jesienią zeszłego roku Centrum Badania Opinii Społecznej opublikowało raport, który dotyczy dzieci, młodzieży, korzystania przez nich z internetu i zagrożeń z tego płynących. Jedną z zaprezentowanych danych jest ta dotycząca czasu spędzanego online przez badaną grupę. Okazuje się, że średnia tygodniowa liczba godzin przeznaczona przez dzieci i młodzież na surfowanie w internecie wynosi aż 18.

Krakowska agencja Abanana oraz warszawski zespół analityczny Research&Grow postanowiły przeanalizować obecność w sieci grupy składającej się z dzieci i młodzieży od 15 do 20 lat. Badanie odbędzie się pod kątem świadomości działań marketingowych w social mediach. Okazuje się bowiem, że tego typu badań na polskim rynku brakuje, a przecież badany przedział wiekowy jest dla wielu marek i influencerów grupą docelową.

Badanie odbędzie się w formie ankiety internetowej, która zostanie wysłana do wybranych szkół w całej Polsce. Jest ona anonimowa i składa się z 26 pytań zamkniętych, jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru. Wyniki ankiety zostaną opublikowane w formie raportu, który zostanie upubliczniony. Jego rolą będzie ukazanie tego, jak współczesna młodzież postrzega działania marketingowe w internecie, jakie ma podejście do influencer marketingu, a także czy w ogóle zdaje sobie sprawę z intencjonalności i reklamowego zaplecza niektórych działań swoich idoli czy ulubionych marek.

Udzielenie odpowiedzi na pytania zajmie młodzieży około 10 minut, ale wnioski, które będzie można dzięki temu wyciągnąć, pozwolą nie tylko dokładniej poznać nauczycielom i rodzicom swoich wychowanków, ale też dostarczyć cennej wiedzy branży marketingowej. Na jej podstawie będzie można budować lepsze strategie oraz bardziej precyzyjnie dobierać działania i influencerów.

Ty także możesz wziąć udział w badaniu, jeżeli tylko spełniasz wymagane kryterium wiekowe, czyli jesteś uczniem i masz od 15 do 20 lat. Wystarczy, że klikniesz tutaj i wypełnisz ankietę.

Raport zostanie opracowany i opublikowany, również na Labberze, w IV kwartale 2019 roku.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL