Odcinki specjalne, Podcast

Wizerunek kierowcy rajdowego oczami (jego) rzecznika prasowego

Cześć! Gościem nowego gospodarza, Maksa Michalczaka, który zdążył się już oswoić ze swoją nową rolą,  jest Marek Hejmo – prywatnie fan piłki nożnej, NBA i F1 oraz kolarz amator, który zawodowo spełnia się aktualnie jako rzecznik prasowy (a dokładniej koordynator ds. PR i Biura Prasowego) jednego z „najszybszych” Polaków – trzykrotnego rajdowego mistrza Europy, czterokrotnego rajdowego mistrza Polski, trzykrotnego zwycięzcy Rajdu Polski, siedmiokrotnego zwycięzcy Rajdu Barbórka oraz wicemistrza Świata WRC-2 2019 – Kajetana Kajetanowicza.

Panowie, którzy znają się prywatnie od wielu lat, porozmawiają m.in. o szeroko pojętym wizerunku sportowca, obowiązkach i trudnościach pracy rzecznika prasowego kierowcy rajdowego. Dowiemy się, jak funkcjonuje biuro prasowe od środka – pracę ilu osób musi koordynować rzecznik prasowy i w jaki sposób przebiega komunikacja całego zespołu podczas rajdu. Poznamy też odpowiedź na pytanie, które z racji pandemii i coraz częstszego zjawiska pracy z domu, może się Wam nasunąć – czy rzecznik prasowy może pracować w trybie zdalnym? Z uwagi na wszędobylski nacisk na obecność w social mediach nie może zabraknąć również tematu influencer marketingu oraz działań podejmowanych celem dotarcia do nowej grupy odbiorców.

Zapewniamy, że zabierzemy Was w podróż po świecie rajdów, dzięki której dowiecie się o wielu rzeczach, do których kibice tej dyscypliny sportu nie mają na co dzień dostępu. Zapnijcie pasy!

Z tego odcinka dowiecie się: 

  • Czym zajmuje się rzecznik prasowy kierowcy rajdowego?
  • Co różni pracę rzecznika prasowego kierowcy rajdowego od pracy rzecznika prasowego w organizacji?
  • Za pracę ilu osób odpowiada rzecznik prasowy K. Kajetanowicza?
  • Jak wygląda biuro prasowe kierowcy rajdowego?
  • Czy będąc rzecznikiem prasowym, można pracować zdalnie?
  • W jaki sposób przebiega komunikacja i prowadzenie relacji z rajdu?
  • Jak generować zainteresowanie rajdami wśród kibiców i sponsorów?
  • Czy rajdy są dyscypliną sportową z prostymi zasadami?
  • Do jakich informacji (będących poza zasięgiem przeciętnego kibica) ma dostęp rzecznik prasowy śledzący poczynania swojego klienta podczas rajdu?
  • Czy można efektywnie połączyć świat rajdów z influencer marketingiem?
  • Jakie nieszablonowe działania są podejmowane w celu zwiększenia grona fanów Kajetana Kajetanowicza?
  • Jakie wymagania stawiają liczni sponsorzy?
  • Na czym polega współpraca pomiędzy podmiotami: kierowca rajdowy – sponsor?
  • Jakie trudności napotyka na co dzień rzecznik prasowy w pracy?

Dołącz do grupy networkingowej podcastu Marketing ludzkim głosem:
https://www.facebook.com/groups/MarketingLudzkimGlosem/

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.