Z życia firmy eura7

Wrażenia z NetVision

W dniach 23 – 26.04.2009 r. miałem przyjemność uczestniczyć w Gdańsku w Ogólnopolskim Seminarium Biznesu i Nowowczesnych Technologii – NetVision. To duże przedsięwzięcie zorganizowali już po raz dziewiąty studenci Politechniki Gdańskiej.

labber.pl

Netvision podzielono na kilka oddzielnych ścieżek tematycznych: „Ambient media”, „Brand management”, „High – Tech”, „Inwestycje pod kontrolą”, „Mobile 2.0”, „Networking 2.0”. W ramach modułu brand management w piątek (24.04.) miałem okazję przeprowadzić prezentację pt. „No to przebrała się marka, czyli brandy w Internecie”.

Podczas konferencji moją uwagę szczególnie przyciągnęło kilka wystąpień. Bartosz Wieczorek z Ad-Vice w ciekawy sposób mówił o targetowaniu behawioralnym. Dyskusja po zakończeniu prezentacji pokazała, że przedstawiciele polskich sieci reklamowych mają konkretną wiedzę na wspomniany temat. Cóż, wypada to sprawdzić w praktyce. ;-)

Natalia Hatalska w interesujący sposób opowiadała o zastosowaniu ambient marketingu w różnorodnych kampaniach reklamowych. Ważnym wnioskiem płynącym z jej prezentacji był fakt konieczności integrowania kanałów niestandardowych z tradycyjnymi nośnikami przekazów reklamowych.

Interesujące dane dotyczące outdooru przedstawił Zbigniew Kaczmarek z AMS. Mam nadzieję, że zostaną one kiedyś uzupełnione o rezultaty kampanii integrujących reklamę zewnętrzną z promocją online.

Jak mówiłem wcześniej sam również popełniłem prezentację pt. „No to przebrała się marka, czyli brandy w Internecie.” Jak wypadła? Najlepiej wiedzą o tym, ci do których mogłem powiedzieć kilka prostych na słów na temat tożsamości marki i jej wizerunku w oczach konsumentów. W najbliższym czasie prezentacja Eura7 z NetVision będzie dostępna w sieci. ;-)

Część oficjalna NetVision to jedna, część networkingowa w postaci imprezy integracyjnej i bankietu w klubie Copacabana to drugie. Ze swoją partnerką nieźle tam się bawiliśmy. Mieliśmy okazję poznać ludzi działających w trójmiejskiej i ogólnopolskiej branży interaktywnej. Serdecznie Was wszystkich pozdrawiamy!

W imieniu swoim oraz zespołu Agencji Reklamy Eura7 chciałem serdecznie podziękować organizatorom Ogólnopolskiego Seminarium Biznesu i Nowowczesnych Technologii – NetVision. Zrobiliście kawał dobrej roboty! Do zobaczenia w przyszłym roku. :-)

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL
Webinar lojalnościowy
x