Z przymrużeniem oka

Wyjątkowy test kompetencji;-)

W każdym człowieku drzemie ogromny potencjał. Najważniejsze jest by w pełni wydobyć jego zalety. Najtęższe umysły psychologii od lat zastanawiają się jak to zrobić. Okazuje się, że istnieje na to prosty i oryginalny sposób;-)

Teraz proszę o skupienie – przyszedł czas na prezentację tego rewolucyjnego rozwiązania:

Uwaga! Należy trzymać się planu i punkt po punkcie wytrwale postępować!;-) :

1. W zamkniętym pokoju umieścić 400 cegieł.

2. Wpuścić nowo zatrudnionych do pokoju z cegłami, zamknąć drzwi.

3. Zostawić ich samych sobie, wrócić po 6 godzinach.

4. Ocenić sytuację:

a. Jeżeli liczą cegły, dać ich do księgowości.

b. Jak liczą po raz drugi, dać ich do audytu.

c. Jak porozrzucali cegły po całym pokoju, dać ich do działu inżynieryjnego.

d. Jak układają cegły w przedziwnym porządku, dać ich do planowania.

e. Jak rzucają w siebie cegłami, dać ich do działu obsługi.

f. Jak śpią, dać ich do działu zabezpieczeń.

g. Jak pokruszyli cegły na gruz, dać ich do działu informatyki.

h. Jak siedzą bezczynnie, dać ich do kadr.

i. Jak mówią, że przetestowali różne kombinacje i szukają dalszych, ale nie ruszyli ani jednej cegły, dać ich do sprzedaży.

j. Jak już wyszli do domu, dać ich do marketingu.

k. Jak się gapią przez okno, dać ich do planowania strategicznego.

l. Jak gadają między sobą, a nie przełożyli ani jednej cegły, pogratulować im i dać ich do zarządu.

m. Jak się obłożyli cegłami w taki sposób, żeby nie było ich widać ani słychać – dać ich na listy wyborcze do parlamentu.

Do tej listy można dodać kilka pozycji charakterystycznych dla pracy agencji reklamowej:

n. Jak zbudują z cegieł domek zaczynając od dachu – dać ich do działu kreacji,

o. Jak ułożą cegły tak by można łatwo było sięgnąć po każdą z osobna – dać do działu planowania i zakupu mediów,

p. Jak cegłami przystroją cały pokój w elegancki i przyciągający uwagę sposób – dać ich do działu Public Relations

Jak na razie EURA7 z uwagą przygląda się podobnym metodom odkrywania potencjału pracowników. Być może kiedyś zdecyduje się przeprowadzić eksperyment z zastosowaniem powyższego sposobu. Oczywiście jego wyniki zostaną przedstawione na Labberze;-) Jak na razie jednak EURA7 pozostanie przy autorskich metodach rozwijania i odkrywania pełni możliwości członków naszego teamu. Nie chcemy zapeszać, lecz od dłuższego czasu dają całkiem pozytywne efekty:-)

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x
Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL