Doświadczenia

Wykapany Tatuś czy wykapana Mamusia? Case study konkursu na Facebooku

Rodzice na Facebooku czują się jak ryba w wodzie – szukają inspiracji, reagują na zdjęcia słodkich bobasów, szukają porad dotyczących rozwoju swoich pociech. Specjalnie z myślą o nich agencja Abanana zorganizowała konkurs pt. Jak dwie krople wody. 

1

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x