Omówienia projektów, Z życia firmy eura7

Zapas cierpliwości niezbędny na codzień.

Każdy kto choć kilka razy stykał się z projektami, i nie mówię tutaj tylko o projektach stron internetowych, na pewno miał niebywałą przyjemność zobaczyć, że czas przeznaczony na wykonanie projektu może się znacznie wydłużyć. Jesteśmy tego świadomi i staramy się zakładać zawsze najgorszy scenariusz i móc powiedzieć, że nic nas nie zaskoczy. O ile napięte terminy zabijają kreatywność grafików, o tyle długotrwałe i wydłużające się projekty potrafią zniszczyć nawet najlepiej ułożony harmonogram oraz zaburzyć płynność pracy w grupie.

W przypadku każdego projektu wskazany, a nawet niezbędny(!) jest harmonogram. W ten sposób partner zawsze wie na jakim etapie wykonania jest jego projekt, a ludzie w niego zaangażowani mogą lepiej zarządzać swoim czasem.

W przypadku projektu strony dla firmy Navipro oczywiście plan działań był. Niestety zdarzają się sytuacje kiedy wina opóźnienia w pracach leży po środku. Staramy się zawsze być wyrozumiali dla wymagających partnerów, nawet jeśli nasze propozycje dotyczące jednego elementu strony są odrzucane kilka razy pod rząd. Okazało się, że w tym wypadku projekt nie ucierpiał na jakości, a efekt końcowy wypadł nawet lepiej niż się tego początkowo spodziewaliśmy.

Zobaczcie i oceńcie sami:
http://navipro.pl/
Czekamy na wasze uwagi :)

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL