Case Studies, Doświadczenia, Hashlovers, Instagram, Omówienia projektów

Zdobyliśmy amerykańską nagrodę

Najlepsza akcja wykorzystująca social media i geolokalizację – taki tytuł amerykańska Akademia Sztuk Interaktywnych i Wizualnych przyznała akcji naszego zespołu kreatywnego Abanana Advertising w tegorocznym konkursie Davey Awards.

Polska agencja nagrodzona w USA - ilustracja

Davey Awards to konkurs dla małych agencji (do 25 mln USD rocznego obrotu) realizujących kampanie na rynku amerykańskim. Jest to inicjatywa Akademii Sztuk Interaktywnych i Wizualnych (Academy of Interactive & Visual Arts – AIVA) skupiającej ponad 600 członków z 15 krajów w celu docenienia dokonań niewielkich agencji.

Abanana zdobyła główną nagrodę w kategorii „social media i geolokalizacja” (Social – Location Based / Proximity Marketing) za akcję wprowadzającą napoje dla sportowców BCAA Xtra na rynek USA. Akcja została przeprowadzona na stadionie w czasie Super Bowl – słynnego finału ligi futbolu amerykańskiego przy pomocy jednego medium – Instagrama. Dzięki zastosowaniu Hashlovers – autorskiego narzędzia agencji do real time marketingu na Instagramie – analitycy i moderatorzy social media weszli w czasie meczu w żywą interakcję z 6,2 tys. osób na trybunach, „wyglądających” na potencjalnych konsumentów marki. Zasięg błyskawicznej, 4-godzinnej akcji wyniósł ok. 70 tys. osób.

Nasz sukces potwierdza światowy poziom polskiej reklamy – rozumienia nowych mediów i zaawansowania technologicznego. Nie tylko Abanany, ale całej branży, z którą na co dzień konkurujemy” – mówi Łukasz Wołek, prezes agencji i twórca narzędzia Hashlovers.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL