Artykuły, Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, Popularne

Zmniejszenie znaczenia zrównoważonego rozwoju – wyniki badania Green Media 3.0

Badanie „Green Media 3.0” przeprowadzone przez Omnicom Media Group ujawniło, że pomimo rosnącej świadomości i znaczenia zrównoważonego rozwoju, konsumentom wciąż trudno jest zrezygnować z tańszych opcji. Kampanie reklamowe odgrywają kluczową rolę w promowaniu zrównoważonych produktów i edukacji społeczeństwa na temat korzyści płynących z wyboru takich produktów. Inwestowanie w świadomość ekologiczną może przyspieszyć proces zmiany zachowań konsumentów i doprowadzić do realnej transformacji w kierunku zrównoważonego rozwoju.

Źródło: Horizont.net

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x