Ciekawostki branżowe, Doświadczenia, labber.pl - ogólne, Public Relations

Abanana członkiem BNI Vikings

Do grupy BNI przyjmowane są sprawdzone oraz rzetelne firmy. Cała idea organizacji opiera się na zasadzie Givers Gain, czyli ,,dający dostają (otrzymują)”. Dzięki współpracy z BNI przedsiębiorcy są w stanie sobie pomagać, przekazując kontakty innym przedsiębiorcom.

W każdej grupie istnieje tylko jedno miejsce dla poszczególnego rodzaju usług, a to powoduje, że firmy nie konkurują ze sobą, a uzupełniają się z innymi – mówi Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7. Dzięki temu możliwe jest budowanie wspólnych interesów oraz wspólne zarabianie. Oprócz tego, że w grupie BNI polecamy siebie nawzajem, dużą korzyścią są wspólne szkolenia oraz możliwość wymiany doświadczeń i uczenia się od siebie.

 

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x