Abanana, Najnowsze

Abanana poprowadzi komunikację marki Benecol® na Facebooku i Instagramie

6/10 dorosłych Polaków ma zbyt wysoki poziom cholesterolu we krwi. Benecol®  już od 17 lat pomaga Polakom skutecznie obniżać poziom cholesterolu we krwi i inspiruje do zdrowego trybu życia. Teraz te działania wspomoże krakowska agencja Abanana, która od lutego 2019 roku prowadzi konta marki Benecol® na Facebooku i Instagramie.

Działania komunikacyjne na profilach marki Benecol® koncentrują się wokół zdrowej diety oraz zdrowego trybu życia. “Największą uwagę zwracamy na profilaktykę i sposoby obniżania podwyższonego poziomu cholesterolu, wskazując produkty Benecol® jako mądry i klinicznie udowodniony sposób na radzenie sobie z problemem cholesterolu” – wyjaśnia Agnieszka Krok, Head of Creative agencji Abanana.

“Na profilu odbiorca może znaleźć wiele praktycznych wskazówek, porad i ciekawostek na temat zdrowia, diety oraz zdrowego trybu życia. Celem prowadzenia komunikacji jest uświadamianie i edukowanie konsumentów w zakresie tematów związanych z obecnością cholesterolu w diecie i organizmie” – kończy Krok.  

“Niezmiernie cieszy nas fakt, że zaufanie wobec naszej agencji, które zostało zbudowane w firmie Raisio dzięki obsłudze social mediów Proveny, zaprocentowało powierzeniem nam opieki nad kanałami komunikacyjnymi globalnej marki, która doskonale znana jest w ponad 30 krajach na całym świecie. To zaszczyt, ale i wyzwanie – być częścią rodziny Benecol®” – dodaje CEO Agencji Abanana, Łukasz Wołek.

Benecol® to fińska marka, której właścicielem jest firma Raisio Group, produkująca żywność z dodatkiem unikalnego składnika, którym są stanole roślinne o klinicznie udowodnionym działaniu w obniżaniu stężenia cholesterolu we krwi. Marka Benecol® po raz pierwszy została wprowadzona na rynek w Finlandii w roku 1995 i była pionierem w swojej kategorii.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL