Abanana, Facebook, Media społecznościowe, Top 5

Abanana poprowadzi komunikację marki Recovet na Facebooku

Recovet to dystrybutor najwyższej jakości specjalistycznych produktów zoologicznych oraz weterynaryjnych. Od teraz działania Recovet na Facebooku wesprze agencja Abanana, która jest odpowiedzialna za komunikację mającą szczególny charakter dla każdej ze stron przedsięwzięcia. Pomagając firmie w realizacji celów marketingowych, budujemy relacje pomiędzy człowiekiem a jego mniejszymi braćmi. Zwierzęta też wymagają opieki, pielęgnacji, karmienia, chcą być… szczęśliwe i potrafią to wyrazić.

– Recovet największy nacisk kładzie na innowacyjność oraz jakość, a priorytetem jest dla nich zdrowie tych stworzeń, które są najbliżej nas – psów, kotów, ale także koni. Cieszę się, że Abanana będzie odpowiedzialna za komunikację marki profesjonalnie dbającej o zdrowie czworonożnych członków rodzin. Wystarczy spojrzeć na ofertę, by utwierdzić się w przekonaniu, że dla proponowanego asortymentu wzorcem mogły być potrzeby… człowieka – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Abanana.

– Wspierany przez nasze działania dystrybutor posiada duży i wyjątkowy na polskim rynku wybór produktów, ich zakres zadowoli nawet najbardziej wybrednych klientów. Tych, którzy będą kupować, ale także ich podopiecznych, czyli konsumentów. Recovet, będąc bezpośrednim dystrybutorem wielu znanych marek i posiadaczem marek własnych – RecoSnak oraz Recobet, oczekuje niestandardowej promocji sprowadzanych towarów, to z kolei mobilizuje nas do przygotowania atrakcyjnej komunikacji, zwłaszcza w takim kanale jak Facebook – dodaje Adam Fatyga, account manager odpowiedzialny za współpracę z firmą.

– Prowadząc komunikację marki Recovet, skupiamy się przede wszystkim na produktach, ale jednocześnie rozszerzamy zakres wiedzy o adresatach oferty. Przedstawiamy ciekawostki z życia zwierząt, ich zwyczaje oraz proponujemy porady dla właścicieli. Jesteśmy merytorycznie nienaganni, ale informujemy w sposób zabawny, a nawet intrygujący –  podsumowuje Iwona Karczmarczyk odpowiedzialna za komunikację marki.

– O potencjale takiej komunikacji niech świadczy fakt, że post o zwyczajach kotów, które przesypiają około 18 godzin w ciągu dnia, polubiło prawie 700 osób, a ponad 100 go udostępniło. To tylko jeden z przykładów – kończy Karczmarczyk.

Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

bezpłatne porady i nowości
e-marketingowe na twojej skrzynce
e-mail już za 5 minut
loader
Dziękujemy za dodanie e-mailaSprawdź swoją skrzynkę i aktywuj swój adres.