Abanana, Top 5

Abanana powiększa dział PR

Dział PR agencji Abanana powiększył się o dwie nowe twarze. Do zespołu dołączyli Bartosz Dziedzic oraz Paweł Moś.

Dziedzic to specjalista do spraw słowa, który porzucił radiowy mikrofon na rzecz marketingu. Podczas swojej dynamicznej pracy zawodowej sprawdził swoje umiejętności na stanowiskach analitycznych, strategicznych i kreatywnych, między innymi pracując dla click community oraz OX Media. W agencji Abanana będzie pełnił funkcję Specjalisty ds. Public Relations, dbając o relacje agencji z mediami, zajmując się przygotowywaniem i tłumaczeniem tekstów prasowych, prowadzeniem części kreatywnej projektów dla klientów oraz bloga firmowego Labber.pl. Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Wrocławskim ze specjalizacją w zakresie dziennikarstwa radiowego i telewizyjnego.

Paweł Moś to lingwista interdyscyplinarny. Ma na swoim koncie publikacje związane z technologiami mobilnymi i sztuką współczesną, prowadzenie warsztatów fotograficznych oraz współpracę z Krakowskim Biurem Festiwalowym. W Abanana zajmie stanowisko Content Specjalisty, a do jego zadań będzie należała realizacja strategii contentowych klientów agencji. Odpowiadał będzie także za redakcję i korektę tekstów dla prasy i bloga firmowego oraz za pisemną część projektów wizerunkowych. Moś studiował edytorstwo i kognitywistykę na Uniwersytecie Jagiellońskim, jest absolwentem polonistyki ze specjalnością kulturoznawczą na Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL