Doświadczenia, Facebook, Media społecznościowe

Abanana rozpoczęła obsługę marki Faber-Castell

Do zadań Abanana będzie należała kompleksowa obsługa kanałów społecznościowych, w tym stworzenie strategii komunikacji, obsługa bieżąca profili, organizacja konkursów oraz promocja treści. – Powierzenie nam obsługi Faber-Castell jest potwierdzeniem obranego przez nas kierunku. Jest to marka znana na całym świecie, a na rynku istnieje od 1761 roku! Komunikacją na Facebooku oraz Instagramie chcemy połączyć jej tradycję z nowoczesnością, aby była jeszcze bliżej swoich odbiorców w Polsce – mówi Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x