Abanana, Eura7, Najnowsze

Abanana rozwija dział new businnes. Managerem zarządzającym – Szymon Odolanowski

Krakowska agencja Abanana wprowadza zmiany strukturalne, których celem jest rozwój kompetencji i powiększenie zasobów organizacyjnych działu new businnes. Pracą zespołu kierował będzie Szymon Odolanowski piastujący stanowisko business development managera. W skład grupy wchodzą: Marcin Jaśko – new business manager, Monika Piasecka – senior strategy planner, Agnieszka Smyth – senior copywriter oraz Kamila Starzyk pełniąca funkcję researcher’a.

Tym samym dział – oprócz tradycyjnych zadań, jak analiza rynku, budowanie relacji z potencjalnymi klientami agencji, pozyskiwanie zapytań i pomoc w pozyskiwaniu kontraktów – będzie odpowiedzialny za przygotowanie ofert sprzedażowych agencji oraz tworzenie koncepcji strategicznych i kreatywnych wynikających z zapytań, które trafiają do Abanana.

„Reagujemy szybko i odpowiednio na dynamiczną sytuację na rynku. Część zapytań, które do nas obecnie spływają, wymaga wytężonej pracy w krótkim czasie, dlatego konsolidacja osób odpowiedzialnych za przygotowanie oferty w obrębie jednej komórki organizacyjnej nie tylko usprawni i przyspieszy prace, ale sprawi, że w tak wymagającym okresie pozostali pracownicy będą mogli służyć jeszcze większą pomocą stałym klientom. Tego wymaga obecna  sytuacja” – twierdzi Łukasz Wołek, CEO agencji.

Szymon Odolanowski dodaje: „Wiele marek szuka teraz nowych rozwiązań, bądź natychmiastowego wręcz wsparcia. Powstaje w naszej branży do zagospodarowania obszar, który do tej pory był w posiadaniu największych agencji sieciowych. Liczy się przede wszystkim otwartość na potrzeby klienta, szybka reakcja na zapytania, umiejętność pracy zdalnej oraz oczywiście odpowiednia strategia i kreacja, trafiająca w zmieniające się obecnie potrzeby grupy docelowej. Tymi cechami charakteryzuje się zespół, którym kieruję, sprostamy więc obecnym wyzwaniom”.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL