Abanana, Media społecznościowe, Najnowsze

Abanana wspiera Fundację Aeris Futuro i projekt „Czas na las”

Agencja Abanana, należąca do Grupy Eura7, wspiera krakowską Fundację Aeris Futuro w social mediach przy projekcie „Czas na las”.

Fundacja w ramach działań realizowanych od 2005 roku walczy ze zmianami klimatu, sadząc drzewa. W tym czasie zasadzono prawie 1,7 mln drzew, co daje 2,4 mln m2 nowego lasu, a to z kolei pozwoliło na skompensowanie 126 tysięcy ton CO2.

„Grupa Eura7 wielokrotnie podkreślała, jak niezwykle istotna jest dbałość o środowisko. Zwracaliśmy między innymi uwagę na fakt, że liczba przetargów w branży marketingowej również wpływa negatywnie na przyrodę i otoczenie. Przygotowanie dokumentacji przetargowej według obowiązujących standardów przez tak wiele podmiotów przyczynia się do wycięcia, tylko w Polsce, prawie 1,7 hektara lasu rocznie. Tym chętniej przystąpiliśmy do wsparcia tak szczytnego projektu, który przeciwdziała degradacji roślinności w kraju i ma realny wpływ na ograniczenie zbyt dużej emisji CO2” – twierdzi Aneta Wloczek, Account Manager Abanana.

„Fundacja wciąż musi obierać nowe kierunki i metody działania, aby dostosować je do zmian, jakie zachodzą na świecie, także tych niespodziewanych czy gwałtownych. Na potrzeby projektu uruchomiono stronę www.czasnalas.org z elementami e-commerce, żeby w pełni wykorzystać jej potencjał, dotrzeć do grupy docelowej, znacznie ją poszerzając. Aeris Futuro powierzyło nam wskazanie strategii contentowej, który wykorzystywany jest w social mediach oraz wsparcie kampanii reklamowych w sieci” – dodaje Zofia Stachoń, Community Manager Abanana.

 

Jeśli i Ty chcesz wspomóc projekt współorganizowany przez agencję Abanana i Aeris Futuro, to wejdź na stronę www.czasnalas.org i zaledwie kilkoma kliknięciami posadź razem z nami drzewo.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL