Abanana, Kampanie reklamowe, Top 5

Abanana wspiera promocję makaronów Lubella Pełne Ziarno

Nowy, lepszy smak! To hasło nowej kampanii marki Lubella, promujące linię makaronów Pełne Ziarno. Agencja Abanana wsparła markę w ramach prac graficznych i tworzenia treści na landing page kampanii, który znajduje się w serwisie Uwielbiam.pl.

Staranna selekcja ziaren pszenicy, a także udoskonalony proces mielenia sprawiają, że makarony Lubella Pełne Ziarno są jeszcze smaczniejsze i delikatniejsze w smaku.

Promowana linia produktów jest bogata w białko, węglowodany, błonnik regulujący energię czy minerały takie jak żelazo, miedź i fosfor. Wszystko to razem sprawia, że makarony Lubella Pełne Ziarno stanowią idealny składnik spożywczy do wielu dań dla osób, które cenią sobie zdrowe – i proste! – posiłki.

Uwielbiam.pl to platforma z przepisami kulinarnymi, zrzeszająca zarówno entuzjastów szybkich i smacznych posiłków, jak i pasjonatów gotowania na wyższym stopniu zaawansowania. Przepisy i porady publikowane są w różnych formach – e-booków online, filmików czy nieskomplikowanych artykułów – które można udostępniać innym, a nawet tworzyć samodzielnie. Znajdują się tam również pomysły na rozmaite dania z wykorzystaniem makaronów Lubella Pełne Ziarno. Różne stopnie trudności oraz czas przygotowania dania, a także szeroki przekrój proponowanych smaków posiłków sprawiają, że każdy znajdzie tam coś dla siebie.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL