Abanana, Ciekawostki branżowe, Najnowsze

Abanana ze znakomitym wynikiem w badaniu Media & Marketing Polska

Po raz dziesiąty „Media & Marketing Polska” zaprezentowało wyniki badania satysfakcji klientów AGENCJE MARKETING SERVICES I DIGITAL przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie redakcji. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 9 marca – 8 kwietnia 2020 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 2774 osób.

Raport zawiera prezentację wyników badania 16 agencji. Jakie płyną z niego wnioski? Abanana znajduje się w topie najlepszych polskich agencji marketing services i digital, wygrywając aż w 6 kategoriach!

„W tym jakże wymagającym okresie, naznaczonym m.in. pandemią i zahamowaniem rynku, wyniki badania przeprowadzonego dla Media & Marketing Polska są dla nas niezwykle pozytywne. Największe podziękowania należą się naszym pracownikom oraz naszym klientom, którzy oceniają nas bardzo dobrze. Obrana przez nas osiem lat temu droga, ciągły rozwój oraz wzmocnienie kadr spowodowały, że Abanana jest dziś jedną z najlepiej postrzeganych i najwyżej ocenianych agencji w Polsce. To ogromny impuls do dalszych działań, ale także wyzwanie w poszukiwaniu nowych rozwiązań, których oczekuje obecnie rynek w kraju. Wierzę, że nie tylko nie powiedzieliśmy ostatniego słowa, ale wręcz będziemy wytyczali kierunki dla części branży, wychodząc naprzeciw klientom”  – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Abanana.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x