Praca na stanowisku Account Manager w Abanana to idealne miejsce dla osoby uwielbiającej kontakty z ludźmi, pasjonującej się marketingiem i nowymi technologiami, a przy tym dobrze zorganizowanej i pomysłowej. Kompetencje naszego zespołu obejmują: prowadzenie komunikacji w social media, produkcję spotów wideo, PR, content marketing, programy lojalnościowe, konkursy i loterie konsumenckie oraz projektowanie serwisów internetowych. Jeżeli dostrzegasz tu szansę rozwoju i chcesz pracować dla znanych marek w atmosferze, którą zobaczysz na naszym instagramowym koncie, zapoznaj się z naszą ofertą i weź udział w procesie rekrutacyjnym.
Poszukujemy osoby, która przejmie opiekę nad obecnymi i potencjalnymi klientami.
Twój zakres obowiązków
- budowa relacji z klientami agencji
- prowadzenie i koordynacja projektów marketingowych dla naszych klientów we współpracy ze wszystkimi działami w agencji
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej klientów agencji
- tworzenie ofert, przeprowadzanie procesu zamykania sprzedaży i negocjacje umów
- wyjazdy służbowe
- raportowanie działań.
Nasze wymagania
- posiadasz minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- łatwo nawiązujesz nowe relacje biznesowe i ciągle szukasz nowych możliwości
- umiesz wykorzystywać narzędzia analityczne do pomiaru efektywności prowadzonych działań marketingowych
- swobodnie komunikujesz się w j. angielskim w środowisku biznesowym
- bardzo dobrze organizujesz swoją pracę i nie boisz się prowadzenia kilku projektów jednocześnie
- jesteś odpowiedzialny i terminowy
- wiesz, co to gra zespołowa :)
Mile widziane
- aktywne prawo jazdy kat. B
- doświadczenie w realizacji kampanii online ukierunkowanych na leady/sprzedaż
- doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży usług.
Co oferujemy?
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności oraz premie uzależnione od wyników
- pracę przy ciekawych projektach i możliwość realizacji własnych pomysłów
- zdobycie nowych doświadczeń w stabilnej (ponad 20 lat na rynku), a jednocześnie dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość pracy zdalnej w trybie hybrydowym
- miłą, przyjemną, prawie… studencką atmosferę pracy w klimatyzowanym biurze
- nieformalny dresscode
- szkolenia
- po okresie próbnym dostęp do pakietów medycznych PZU.
Zapraszamy do przesyłania CV na adres praca[małpa]abanana.pl w temacie wpisując “Account Manager”. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami, którym wyślemy formularz aplikacyjny, a następnie zaprosimy na rozmowę rekrutacyjną.
W CV prosimy zawrzeć następującą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).