Abanana, Facebook, Media społecznościowe, Top 5

Agencja Abanana poprowadzi profil Świat Serów na Facebooku

Agencja reklamowa Abanana rozpoczęła prowadzenie działań wizerunkowych dla  P.P.H. Temar Sp. z o.o. Sp. k. na Facebooku.

Temar to dystrybutor serów, ale także m.in. produktów mlecznych i pochodzenia roślinnego, w tym produktów BIO i bez laktozy. Agencja Abanana, będąc odpowiedzialną za kampanię promocyjną, założyła na Facebooku nowy profil o nazwie Świat Serów i buduje świadomość marek sprowadzanych przez Temar, a także pozyskuje fanów. Przedmiotem szczególnej troski Abanany jest też prezentacja oferty dystrybuowanych produktów.

“Branża spożywcza to bardzo wdzięczny temat, w aspekcie komunikacyjnym, na Facebooku. W Polsce z roku na rok zwiększa się świadomość klientów, którzy szukają nowych pomysłów kulinarnych. Sery należą do grupy produktów, które podbijają rynek i wyrafinowane podniebienia amatorów nabiału. Na świecie jest około 4000 gatunków serów, w Polsce produkuje się niespełna 100, a ich wykorzystanie w kuchni znajduje wciąż nowe zastosowania, także dzięki propozycjom, które prezentujemy na profilu Świat Serów na Facebooku. Ta branża rozwija się bardzo dynamicznie” – twierdzi Agnieszka Juraszczyk, Account Manager agencji Abanana,  odpowiedzialna za prowadzenie projektu.

“Sery oraz produkty mleczne w polskiej kulinarnej tradycji kojarzą się tylko z podstawowymi przepisami. Te pierwsze, jeśli już goszczą w naszej kuchni, najczęściej pojawiają się na kanapkach lub zapiekankach, a to tylko mały procent ich wykorzystania. Osoby, które nas obserwują, mają szansę wybrać się z nami w kulinarną podróż, która pozwoli poznać zastosowanie tego produktu także w innych krajach, gdzie często wykorzystywany jest w zaskakujący dla nas sposób. Łączy się go m.in. z owocami, miodami czy orzechami. Zapewniam, że podróż przez Świat Serów będzie przyjemnością zarówno dla duszy, jak i ciała” – zachęca Karolina Szarpak, community manager agencji Abanana.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL