Eura7, Top 5

Aplikacja GrillTimer rusza na podbój Danii

Polska aplikacja Stek Timer, która została przygotowana dla marki Sokołów przez agencję interaktywną Eura7, rusza na podbój Danii.

– Aplikacja Stek Timer, którą przygotowaliśmy dla marki Sokołów, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem na polskim rynku. O jej użyteczności świadczą oceny użytkowników: pięć gwiazdek na iOS i 4,36 na Android. Klienci docenili fakt, że łączy w sobie know-how mistrza kuchni, co przekłada się na jakość przygotowywanych potraw, z przejrzystym
i intuicyjnym działaniem, a to wydatnie pomaga w przygotowywaniu idealnych dań. Co istotne: daje również możliwość bezpośredniego wykorzystania mediów społecznościowych do dzielenia się przygotowywanymi posiłkami – informuje Tomasz Skrabalak, Dyrektor Zarządzający Eura7.

Teraz, dzięki właścicielowi marki Sokołów – Danish Crown, aplikacja trafia do Danii. – Na podbój duńskiego rynku rusza jednak GrillTimer, ponieważ zmianie ulega nazwa. Wynika to z faktu, że w duńskiej wersji aplikacji nacisk został położony przede wszystkim na dania przygotowywane z wykorzystaniem grilla – wyjaśnia Skrabalak.

Minimalnym zmianom poddany został także wygląd samej aplikacji, co naturalnie wynika z adaptacji wizualnej dla marki Danish Crown. Nie zmienia się natomiast treść, która została przygotowana we współpracy z zawodowym kucharzem. Dedykowane przepisy
i specjalny czasomierz pozwolą precyzyjnie przygotować wymarzony stek, a o kolejnych krokach w grillowaniu przypominać będzie sygnalizujący dźwięk.

– Mamy nadzieję, że podobnie jak w Polsce, tak i w Danii aplikacja znajdzie wielu użytkowników – kończy Skrabalak.

GrillTimer dostępny jest na systemy iOS oraz Android.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL
Webinar lojalnościowy
x