Abanana, Internet ASAP, Najnowsze

Już w październiku piąty Internet ASAP open i pierwsze urodziny podcastu Marketing Ludzkim Głosem

We wtorek 29 października o godz. 18.30 w krakowskim klubie The Stage po raz piąty odbędzie się Internet ASAP open* skierowany przede wszystkim do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.

Nazwa “podcast” wzięła się z połączenia słów iPod – odtwarzacz muzyczny firmy Apple – i broadcast, czyli z  ang. transmisja – to przeczytacie na Wikipedii. Fakty: tylko w zeszłym roku liczba podcastów na Spotify wzrosła pięciokrotnie, osiągając ponad 100 tys. produkcji. W Krakowie twórców podcastów nie ma zbyt wielu. Jednym z nich jest Łukasz Wołek z podcastem Marketing Ludzkim Głosem, który w październiku obchodzi rok istnienia.

Dlatego też teraz wspólnie podejmiemy temat: Podcast – trampolina do sukcesu? Podczas wydarzenia oprócz Łukasza Wołka wystąpią m.in.: Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający Freshmail, prowadzący podcast Email [i] Marketing, Anna i Rafał Marszałkowie, prowadzący podcast Więcej niż edukacja.

Przybyłe osoby będą miały też niepowtarzalną okazję zobaczyć, jak powstaje odcinek Marketing Ludzkim Głosem. Fake influencer – czyli o efektywnej współpracy z blogerami to tytuł odcinka podcastu, który Łukasz Wołek nagra ze swoim gościem: Szymonem Janem Odolanowskim.

Na koniec zaś dotychczasowi goście MLG wspólnie postarają się znaleźć odpowiedź na pytanie Jak będzie wyglądał marketing za 10 lat?, a wszystko to w ramach panelu dyskusyjnego i piątego już Internet ASAP open.

Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku.

Agenda spotkania:
18:30 – 18:50
Dlaczego warto robić własny podcast – krótka historia podcastu Email [i] Marketing.
Gość: Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający Freshmail, prowadzący podcast Email [i] Marketing

18:50 – 19:20
Jak zbudować zaangażowaną społeczność, a następnie start-up, wykorzystując ideę i pasję?
Goście: Anna i Rafał Marszałkowie, prowadzący podcast Więcej niż edukacja

19:20 – 19:30
🍻 🍻 🍻

19:30 – 19:50
LIVE, nagrywanie podcastu Marketing ludzkim głosem:
Fake influencer – czyli o efektywnej współpracy z blogerami
Prowadzący: Łukasz Wołek, Gość: Szymon Jan Odolanowski

19:50
Panel dyskusyjny: Jak będzie wyglądał marketing za 10 lat?
Prowadzący: Jacek Szlak, Redaktor Naczelny w Marketing przy Kawie
Goście:
Piotr Golczyk, CEO MKTout, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Łukasz Wala, Digital Managera w Grupie Maspex Wadowice
Rahim Blak, CEO click community, Sapiency, CoFounder ☰ edrone
Michał Wojas, E-commerce Manager w marce Wojas
Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7

Organizatorem wydarzenia jest agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7.

Patron medialny: Marketing przy Kawie

– Uważamy, że uczelnie pozostawiają studentom dużo wolnego pola do uzupełnienia wiedzy z dziedziny digitalu i marketingu. Potwierdzają to osoby starające się o pracę w agencjach. Wierzymy w Kraków jako stolicę polskiego digitalu. Chcielibyśmy zaszczepić tę ideę lokalnemu środowisku, a następnie nadać jej wymiar ogólnopolski poprzez szeroką komunikację – wyjaśnia Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i Eura7.

* Dla pierwszych 50 osób, które zapiszą się na nasze wykłady na Facebooku i udostępnią publicznie wydarzenie, dodając hashtag #asapopen5, organizator przygotował kupony wymienne na napoje 0,2 i piwo.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL