Reklama

B2B, czyli Business 2.0 Business

Według raportu eMarketer w 2008 roku inwestycje w marketing B2B w wirtualnych społecznościach osiągną 40 mln$. Działania tego typu prowadzone są głównie w serwisach typu LinkedIn, czy Facebook. W Polsce witrynami społecznościowymi o podobnym charakterze są Goldenline i Profeo.

O marketingowym potencjale serwisów web 2.o typu LinkedIn w obszarze B2B decyduje przede wszystkim profil ich użytkowników. Korzystają z nich osoby aktywne zawodowo, często pełniące kierownicze funkcje w dużych firmach i korporacjach. Dla marketerów B2B serwisy społecznościowe typu LinkedIn, czy Goldenline, są wykorzystywane zarówno jako osobowe bazy danych, jak również kanały podejmowania konkretnych działań.

Coraz większe zainteresowanie promocją online wśród marketerów B2B wpływa bezpośrednio na rozwój internetowej branży reklamowej. Agencje interaktywne coraz częściej realizują projekty ukierunkowane pod kątem działań w sektorze B2B. Są to między innymi wyspecjalizowane bazy wiedzy dla biznesu, takie jak serwis QnowHow.pl czy też internetowe platformy B2B. Wysoką jakość tych projektów potwierdza rosnące zainteresowanie marketerów ich możliwościami.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x