Facebook, Omówienia projektów, Reklama

Beskidzkie kręcą z Youtuberami, bo są sobą.

Kampania wystartowała wraz z publikacją niestandardowych materiałów wideo na kanałach Ravgor.TV, Martin Stankiewicz, Red Lipstick Monster, Wapniak.TV i Kocham Gotować. Zaangażowanie Youtuberów nie jest przypadkowe. Blogerzy, Vlogerzy i Youtuberzy w opinii internautów są najbardziej autentycznymi osobami tworzącymi treści w sieci.

Zobacz film Ravgora:

Zobacz film Martina:

Zobacz film Red Lipstick Monster:

Zobacz film Wapniaka:

Zobacz film Piotra z Kocham Gotować:

Zobacz zaproszenie do akcji:

Dzień przed launchingiem o kampanii zostali poinformowani dziennikarze i blogerzy. Otrzymali oni zestaw imprezowy produktów Beskidzkie, dwie koszulki Goudy oraz list z informacją o akcji. Niestandardowe działania Public Relations przyniosły efekty w postaci wielu publikacji dziennikarskich, wpisów na blogach i zdjęć na Facebooku i Instagramie.

bezkitu2

bezkitu3

bezkitu4

Głównym elementem kampanii jest konkurs wideo prowadzony na stronie www.bezkitu.pl. Do wygrania są zestawy imprezowe przekąsek marki Beskidzkie, koszulki zaprojektowane przez artystę o pseudonimie Gouda oraz iPadu Air.

Agencja interaktywna Eura7 odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii, koordynację prac i kompleksową obsługę konkursu. Za scenariusze filmików i ich realizację odpowiadają Youtuberzy.

Zobacz making-of:

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki
Jestem optymistą!

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x