Kampania wystartowała wraz z publikacją niestandardowych materiałów wideo na kanałach Ravgor.TV, Martin Stankiewicz, Red Lipstick Monster, Wapniak.TV i Kocham Gotować. Zaangażowanie Youtuberów nie jest przypadkowe. Blogerzy, Vlogerzy i Youtuberzy w opinii internautów są najbardziej autentycznymi osobami tworzącymi treści w sieci.
Zobacz film Ravgora:
Zobacz film Martina:
Zobacz film Red Lipstick Monster:
Zobacz film Wapniaka:
Zobacz film Piotra z Kocham Gotować:
Zobacz zaproszenie do akcji:
Dzień przed launchingiem o kampanii zostali poinformowani dziennikarze i blogerzy. Otrzymali oni zestaw imprezowy produktów Beskidzkie, dwie koszulki Goudy oraz list z informacją o akcji. Niestandardowe działania Public Relations przyniosły efekty w postaci wielu publikacji dziennikarskich, wpisów na blogach i zdjęć na Facebooku i Instagramie.
Głównym elementem kampanii jest konkurs wideo prowadzony na stronie www.bezkitu.pl. Do wygrania są zestawy imprezowe przekąsek marki Beskidzkie, koszulki zaprojektowane przez artystę o pseudonimie Gouda oraz iPadu Air.
Agencja interaktywna Eura7 odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii, koordynację prac i kompleksową obsługę konkursu. Za scenariusze filmików i ich realizację odpowiadają Youtuberzy.
Zobacz making-of: