Abanana, Facebook, Media społecznościowe, Najnowsze, Popularne, Social media

„Biegowy Potop Szwedzki 2018”, czyli agencja Abanana łączy marki

Agencja marketingowa Abanana łączy dwie marki w ramach jednej akcji!

„Biegowy Potop Szwedzki 2018” to konkurs skierowany do lubiących aktywnie spędzać czas fanów Fit&Fun Activlab, którzy chcieliby popłynąć w rejs do Szwecji, gdzie, nie zwalniając tempa, będą mogli się zrelaksować na najpiękniejszych trasach biegowych, oglądać skandynawskie krajobrazy i świetnie się bawić w towarzystwie wysportowanej ekipy.

Fundatorem nagród jest Stena Line Scandinavia AB – szwedzki koncern dysponujący promami z charakterystycznym czerwonym kominem, który operuje na 21 trasach w Europie Północnej, łącząc 10 krajów.

Agencja Abanana prowadzi i koordynuje działania konkursowe, obsługując kanały społecznościowe obu marek.

Zadanie konkursowe polega na przesłaniu zdjęcia, które przedstawia radość, jaką sprawi wygranie biletów na rejs. Odpowiedzi należy udzielać w komentarzach pod postem konkursowym na profilu Fit&Fun Activlab. Nagrodzeni zostaną autorzy najtrafniejszych i najciekawszych odpowiedzi. Konkurs trwa do 16 maja br.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

bezpłatne porady i nowości
e-marketingowe na twojej skrzynce
e-mail już za 5 minut
loader
Dziękujemy za dodanie e-mailaSprawdź swoją skrzynkę i aktywuj swój adres.