Case Studies, Facebook, Omówienia projektów, Reklama

Case study: Generator Kuponów Rabatowych

Najlepsze rezultaty marki uzyskują poprzez zintegrowanie mediów społecznościowych z rozwiązaniami mobilnymi – szczególności dotyczy to centrów handlowych.

CEL: Przyciągnięcie Klientów do Pasażu Grunwaldzkiego i uprzyjemnienie im zakupów.

generator_1

Rozwiązanie: Dla naszego Klienta stworzyliśmy „Generator kuponów rabatowych” – dedykowaną aplikację, którą zamieściliśmy na profilu Pasażu na Facebooku. Umożliwiała ona Fanom pobieranie kuponów rabatowych do wybranych sklepów oraz punktów usługowych znajdujących się w Pasażu. Aplikację połączyliśmy z CMS strony Pasażu, dzięki czemu poszczególne oferty zawierały informację na temat lokalizacji danego najemcy oraz odnośnik do jego strony WWW.

Rezultaty:
– już w ciągu 15 minut od startu usługi, pobranych zostało ponad 200 kuponów,
– łącznie odbyło się 5 edycji Generatora Kuponów Rabatowych,
– w sumie wygenerowanych został 2 137 kuponów.

generator_2

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL