Case Studies, labber.pl - ogólne

Case Study: prowadzenie komunikacji marki Elovena w social media

CEL: Propagowanie zdrowego stylu życia oraz przybliżenie Fanom misji firmy Raisio, producenta pełnowartościowych przekąsek zbożowych. Wywołanie skojarzenia zdrowego odżywiania z produktami Elovena.

Rozwiązanie: Fani marki na Facebooku angażowani są w dyskusję na temat zdrowego odżywiania i aktywnego trybu życia. Rozmowom towarzyszą różne zabawy – społeczność zgromadzona wokół marki została zaproszona m.in. do udziału w konkursie, w którym zadaniem było skomponowanie ulubionej owsianki. Najciekawsze propozycje zostały nagrodzone przekąskami Elovena.

Zakres prac Eura7:
– przygotowanie strategii komunikacji,
– stworzenie kreacji,
– tworzenie facebookowych aplikacji,
– bieżąca obsługa marki na Facebooku.

O Kliencie:
Elovena to marka obejmująca grupę pełnowartościowych przekąsek zbożowych, których głównym składnikiem jest ziarno owsa. Marka ta została wprowadzona na rynek fiński w 1925 roku. Obecnie produkty Elovena sprzedawane są w Finlandii, Szwecji, Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Zapraszam Cię na podcast specjalistów z Grupy Eura7!

Razem z zespołem pomagamy firmom rosnąć. Ten cel osiągamy dzięki odpowiedniej strategii, nowoczesnym narzędziom i skutecznym działaniom marketingowym. Uwielbiamy łączyć nowe technologie, marketing i sztukę. Podobnie jak wyjątkowi goście, którzy w naszym podcaście dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami!

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Webinar lojalnościowy
x