Case Studies, Doświadczenia, Eura7, Najnowsze, WWW

Eura7 wzmacnia działania on-line prowadzone przez Grand Parade

Eura7 stworzyła nową odsłonę strony internetowej dla Grand Parade – centrum technologicznego firmy William Hill, jednej z najbardziej zaufanych marek na rynku bukmacherskim, przyciągającej miliony klientów z całego świata.

Grand Parade, prezentując swój profil biznesowy, informuje: Jako światowy lider branży bukmacherskiej, William Hill przetwarza ok. 500 zakładów na sekundę i setki terabajtów danych porównywalne z Amazon UK w najbardziej pracowity dzień roku. Aby to osiągnąć, skupiamy się na rozwoju systemów, które muszą być skalowane i niezawodne. Dlatego też w krakowskim oddziale będącym globalnym Tech Hub wciąż poszukujemy najlepszych talentów chcących tworzyć innowacyjne rozwiązania na przecięciu sportu i technologii.

Dlatego też klient postawił przed zespołem Eura7 konkretne wymagania. Nowa strona internetowa została ukierunkowana na wartości firmy, employer branding oraz benefity dotyczące współpracy. To jednak nie wszystko, jak wyjaśnia Account Executive Magdalena Konwent Eura7, odpowiedzialna za koordynację projektu: „Ujednoliciliśmy wygląd witryny, nadając jej cel funkcjonalny. Do tego niezbędne było uporządkowanie menu nawigacyjnego oraz uproszczenie do minimum ścieżki klienta. Tym samym strona została nastawiona na spełnienie podstawowej funkcji, tj. wzrostu konwersji rekrutacyjnej”.

Bartłomiej Dziedzic, Junior Project Manager Eura7, dodaje: „Równie ważny był dla nas komfort pracy zespołu Grand Parade i użytkowników strony. Projektując nową wersję, skupiliśmy się na modułach edytowalnych, aby klient mógł w łatwy i szybki sposób dokonywać edycji treści i dodawać nowe elementy według własnych potrzeb. Dzięki temu może wykorzystać m.in. dużą liczbę multimediów, które posiada, ukazując atrakcyjność miejsca pracy, jakie oferuje”.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL