Case Studies, labber.pl - ogólne

Case Study: prowadzenie komunikacji marki Elovena w social media

Od kwietnia 2013 roku za prowadzenie działań komunikacyjnych marki Elovena w serwisie społecznościowym Facebook odpowiada agencja interaktywna Eura7.

labber.pl

CEL: Propagowanie zdrowego stylu życia oraz przybliżenie Fanom misji firmy Raisio, producenta pełnowartościowych przekąsek zbożowych. Wywołanie skojarzenia zdrowego odżywiania z produktami Elovena.

Rozwiązanie: Fani marki na Facebooku angażowani są w dyskusję na temat zdrowego odżywiania i aktywnego trybu życia. Rozmowom towarzyszą różne zabawy – społeczność zgromadzona wokół marki została zaproszona m.in. do udziału w konkursie, w którym zadaniem było skomponowanie ulubionej owsianki. Najciekawsze propozycje zostały nagrodzone przekąskami Elovena.

Zakres prac Eura7:
– przygotowanie strategii komunikacji,
– stworzenie kreacji,
– tworzenie facebookowych aplikacji,
– bieżąca obsługa marki na Facebooku.

O Kliencie:
Elovena to marka obejmująca grupę pełnowartościowych przekąsek zbożowych, których głównym składnikiem jest ziarno owsa. Marka ta została wprowadzona na rynek fiński w 1925 roku. Obecnie produkty Elovena sprzedawane są w Finlandii, Szwecji, Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL