Case Studies, Omówienia projektów, Reklama

Case study: serwis korporacyjny Vistula Group S.A.

Agencja interaktywna Eura7 przygotowała nowy serwis korporacyjny Vistula Group S.A. Witryna ma na celu interaktywne wsparcie polityki relacji inwestorskich jednej z największych grup kapitałowych w polskiej branży odzieżowej. Użyteczność i funkcjonalna prostota to główne cechy tego serwisu.

labber.pl

CEL: Głównym zadaniem serwisu www.vistulagroup.pl jest dostarczenie obecnym oraz potencjalnym inwestorom Vistula Group S.A. kompleksowych informacji dotyczących bieżącej działalności i wyników giełdowych spółki.

Rozwiązanie: W projekcie szczególny nacisk położono na budowę architektury informacji oraz praktyczną użyteczność witryny. Ważnym elementem projektu było zachowanie czystej formy przekazu kluczowych komunikatów inwestorskich Vistula Group S.A., co osiągnięto przez zastosowanie zminimalizowanej formy graficznej serwisu.

labber.pl

labber.pl

Zakres prac agencji:
– zaprojektowanie szaty graficznej,
– programowanie serwisu www,
– integracja z danymi z giełdy.

O Kliencie:
Vistula Group S.A. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A., która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Vistula to od lat jedna z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek w Polsce.

Agencja interaktywna Eura7 została wybrana do współpracy przez Vistula Group S.A. na podstawie wygranego konkursu ofert. Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiedzialny jest Łukasz Wołek.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Mówię, co to ma być. Siadamy i robimy. To daje efekty. Wszyscy są happy. Drugiej takiej nie znajdziesz. Kreacja w Eura7.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL