Instagram, Media społecznościowe, Najnowsze

Chcesz śledzić hashtagi? Instagram testuje takie rozwiązanie

Czy myśleliście kiedyś o śledzeniu na Instagramie nie tylko użytkowników, ale również… hashtagów? Wąskie grono osób testuje nową wersję aplikacji, dzięki której będzie to możliwe.

W ubiegłym roku użytkownicy Instagrama zadrżeli na wieść o zmianie algorytmu wyświetlania zdjęć na ich własnych profilach. Kolejność pojawiania się nowych treści została uzależniona od naszych polubień, aktywności znajomych oraz popularności powiązanych postów.

Zmiana, która początkowo spotkała się z falą krytyki, okazała się być strzałem w dziesiątkę. Z perspektywy czasu możemy ocenić, że strumień zdjęć wyświetlanych użytkownikom stał się dla nich zdecydowanie bardziej interesujący oraz zwiększył ich zaangażowanie.

Tym razem o Instagramie stało się głośno za sprawą tajemniczego zrzutu ekranu umieszczonego na jednym z profili na Twitterze.

Dzięki nowej funkcjonalności będą nam się wyświetlać ostatnio dodane i najbardziej popularne zdjęcia, które zostały oznaczone obserwowanym przez nas hashtagiem.

To nowy wymiar odkrywania treści umieszczonych na Instagramie.

W skrócie: jeżeli interesujesz się nietypowymi tematami, chcesz być na bieżąco z nowinkami w danej branży lub nie wyobrażasz sobie przegapić żadnego z nowo dodanych zdjęć słodkich szczeniaczków #cutepuppies, to Instagram w nowej odsłonie jest czymś, na co czekałeś.

Niestety nie wiemy jeszcze kiedy, i czy w ogóle, zaktualizowana wersja Instagrama będzie dostępna dla szerszego grona odbiorców. W myśl przysłowia “przezorny – zawsze ubezpieczony” proponujemy jednak już teraz zastanowić się nad hashtagami, z którymi mielibyście ochotę pozostać na bieżąco.

Zapraszam Cię na mój podcast!

Bohaterem każdego odcinka podcastu jest nieoczywiste słowo lub skrót stosowany na co dzień w agencjach marketingu internetowego, którego znaczenie wyjaśniamy wraz z moim gościem rozwijając temat konkretnymi przykładami, dzieląc się danymi i dostępnymi narzędziami.

Zobacz odcinki
Nowa twarz w Abanana. Trafiłem tu z Ekstraklasy S.A., gdzie pracowałem na stanowisku managera ds. komunikacji. Poprzednio kierowałem biurem prasowym i odpowiadałem za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracowałem od 2006 roku. Od lutego 2014 roku do lipca 2015 pełniłem funkcję rzecznika prasowego Białej Gwiazdy.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy projekcie internetowym lub szukasz agencji specjalizującej się w komunikacji marketingowej - skontaktuj się z nami.

Zapisz się na biuletyn redaktora naczelnego
Łukasza Wołka. Bezpłatne porady
i nowości marketingowe oraz newsy
z Abanana i Eura7 na Twojej skrzynce e-mail
już za 5 minut!
Pole "imię" nie jest obowiązkowe, ale jeżeli chcesz, żebyśmy zwracali się do Ciebie po imieniu, podaj nam je :)
loader
Dziękuję za zapisanie się do
mojego biuletynu.
Otwórz teraz swoją skrzynkę mailową, potwierdź zgody i aktywację. Sprawdź proszę, czy mail ode mnie nie wpadł do spamu albo do ofert.
CEO Łukasz Wołek ŁUKASZ WOŁEK, REDAKTOR NACZELNY LABBER.PL